حرکت چراغ خاموش استقلال در بازار نقل و انتقالات

معاون ورزشی باشگاه استقلال می گوید لیست بازیکنان قلعه نویی را دریافت کرده، اما جهت جلوگیری از سوء استفاده‌ نام بازیکنان مدنظر قلعه نویی را اعلام نمی کند.
کد خبر: ۶۷۷۷۷۱
حرکت چراغ خاموش استقلال در بازار نقل و انتقالات


علی نظری جویباری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه امروز (دوشنبه) با بهرام افشارزاده، اظهار کرد: البته صحبت‌ها را قبلا با آقای افشارزاده داشته‌ایم، اما ایشان صحبت‌های روز قبل هیات مدیره و مصوباتش را به من ابلاغ کردند و می خواهیم با تمام توان کار را پیش ببریم. توافقات لازم را با افشارزاده انجام داده‌ام و به امید خدا از همین امروز کارمان را به صورت جدی انجام می‌دهیم.

او افزود: همه تلاش ما این است که کار به نحو احسن پیش برود و بنا به خواسته‌های آقای امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تیمی را ببندیم که هواداران از آن راضی باشند و در نهایت نتایجی را به دست آوریم که دل آنها را شاد کند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی لیست بازیکنانش را به او داده است یا خیر؟ عنوان کرد: اجازه دهید برای جلوگیری از بازارگرمی و بالا رفتن قیمت‌های برخی از بازیکنان اسامی را به شما نگویم و فقط به این اکتفا کنم که من لیست را از آقای قلعه‌نویی گرفته‌ام، اما جهت جلوگیری از سوء استفاده به صورت آرام و بی‌صدا باید کار را پیش ببرم و هر بازیکنی که قطعی شد نامش را اعلام می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
كار بسیار نكویی میكنند چون روی هر بازیكنی ما دست بذاریم پرسپولیسیها و سپاهانیها كوركورانه میروند سراغش!!
سیامك
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
دوباره هر چی پیرمرده جمع میكنه تو استقلال
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
حالا هی بگید رحمتی و اندو و بیگ زاده و.... می روند.

نیازمندی ها