هرکس فکر می کند صعود می کنیم، رویا پرداز است

عزیزی: کروش باید بعد از جام جهانی برود

خداداد عزیزی از آن دسته کارشناسانی است که همواره صحبت های خود را رک و بی پرده انجام می دهد و ترسی از کسی ندارد.
کد خبر: ۶۷۶۹۶۰
عزیزی: کروش باید بعد از جام جهانی برود

سایت جام جم ورزشی - او درباره شرایط تیم ملی قبل از رقابت های جام جهانی به آی اسپورت گفت: من فقط امیدوارم شرایط تیم ملی طوری شود که بتوانیم در جام جهانی آبروداری کنیم. هیچ کس از تیم ملی ایران توقع صعود ندارد البته می بینم که آقایان انتظارها را بالا برده اند و این درست نیست. همین مساله تیم را به حاشیه می برد. از نظر من هرکس فکر می کند ایران از گروهش صعود می کند، در رویا سیر می کند!»

وی ادامه داد: تیم های آرژانتین، بوسنی و نیجریه بسیار قدرتمند تر از ایران هستند و از نظر من منطق فوتبال می گوید تیم ایران هیچ شانسی در جام جهانی ندارد. همین که بتوانیم جلوی این تیم ها آبروداری کنیم کفایت می کند.»

عزیزی همچنین عنوان کرد: نمی دانم چرا کروش دروازه بان خوبی مثل رحمتی را خط زده است. رحمتی می توانست به تیم ایران کمک کند اما او لجبازی کرد و خطش زد. با این مسائل نمی توانیم کار خاصی در جام جهانی انجام دهیم.

او درباره تمدید قرارداد کارلوس کروش افزود: از نظر من کروش باید بعد از جام جهانی برود. او 3 سال است در فوتبال ایران حضور دارد اما کار مثبتی انجام نداده است. فقط پول گرفته اما هیچ تغییری حاصل نشده. کروش مربی بزرگی است اما در ایران موفق نبوده است. تاکید می کنم او باید برود و سکان هدایت تیم ملی را به فرد دیگری بسپاریم. (آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
آقای عزیزی شما چرا ایران را دست كم می گیری .؟ ما نباید از پیش بازنده باشیم . چرا باید خود را از بوسنی و نیجریه ضعیف تر ببینیم .؟ اگر شهامت كافی داشته باشیم می توانیم این تیمها را ببریم .تا كی باید از نظر روحی خودمان را ضیف تر از رقبا بدانیم .؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها