تیم ملی بدون دردسر راهی اردوی اتریش شد

در انتظار سورپرایز کروش

حکم جلب یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صادر شد.
کد خبر: ۶۷۲۳۷۱
حکم جلب بازیکن تیم ملی برای دومین بار صادر شد

در روزهای پایانی سال 92 خبر رسید که مالک یکی از اتومبیل‌های اهدایی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم که دنبال نقد شدن پولش بوده حکم جلب را گرفته تا بتواند به 320 میلیون پول خود برسد. قضیه از این قرار بود که این بازیکن بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشته به یک نمایشگاه اتومبیل می‌رود و یک خودروی لکسوس به ارزش 320 میلیون تومان را انتخاب می‌کند.

فروشنده هم بدون دریافت مبلغی و فقط با یک فقره چک به تاریخ اول بهمن 92 اتومبیل را به این بازیکن تحویل می‌دهد اما زمانی که تاریخ چک فرا می‌رسد این چک به علت نبود موجودی برگشت می‌خورد. این مسئله باعث می‌شود صاحب اتومبیل حکم جلب و ممنوع‌الخروجی او را بگیرد و به اردوی تیم ملی برود.

بعد از حضور صاحب خودرو در اردوی تیم ملی بزرگان تیم ملی و علی پروین واسطه می‌شوند تا مشکلی برای این بازیکن پیش نیاید، حتی کارلوس کی‌روش هم در جریان این قضیه قرار می‌گیرد.

با جدی شدن این جریان علی پروین دست به کار می‌شود و بعد از پرداخت 150 میلیون تومان به صاحب اتومبیل قراردادی با عنوان صورت جلسه پرداخت بدهی امضا می‌کند و قرار می‌شود در تاریخ اول اردیبهشت 93 بقیه پول پرداخت شود که این اتفاق رخ نمی‌دهد. بعد از پیگیری‌های صاحب اتومبیل و پس از مراجعه به پلیس گذرنامه حکم جلب و ممنوع‌الخروجی این بازیکن دوباره صادر می‌شود تا هافبک تیم ملی در آستانه اردوی اتریش دچار مشکل بزرگی شود.

نکته جالب اینجاست که حتی علیرضا رحیمی هم در جریان این موضوع قرار گرفته و با صاحب اتومبیل‌ قرار ملاقات گذاشته است.

حالا باید دید مشکل بزرگ این بازیکن حل می‌شود یا او از همراهی تیم ملی باز می‌ماند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهلا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
خوب ماشینش رو پس بده. چه پررو اند بعضی از این بازیكنان فوتبال!!!!!

نیازمندی ها