رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان رئیس فدراسیون کیفیت لباس‌های تیم ملی را تایید می‌کنم.
کد خبر: ۶۷۰۱۹۰
کفاشیان: نکونام باید در اردوی اتریش باشد


علی کفاشیان در غرفه فدراسیون فوتبال در نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران در مورد کیفیت پیراهن تیم ملی گفت: آل اشپورت بهترین اجناس را داده و هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: اگر کم بوده است، تدارکات تیم ملی کم خواسته است و ما جنس ها را تایید می‌کنیم و کیفیت آن هم خوب است و ما اعتراضی نکرده ایم.

کفاشیان در مورد میزبانی امارات در جام ملت‌های آسیا گفت: هیچکس نگفته میزبان کدام کشور است و میزبان آبان ماه در آسیا تایید می‌شود و رقیب ما کشور امارات است. عربستان کنار رفته و تایلند هم کنار می‌رود و به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گویم که ایران توانمندی میزبانی را دارد و اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد دیگر نمی‌دانم.

وی در مورد ماندن کروش گفت: در هیات رئیسه کارش را تایید کردیم و تجربه و دانش خوبی دارد. او 40 درصد حقوق بیشتری خواسته است و قبلا 2 و نیم میلیون دلار بوده و اکنون 40 درصد بیشتر خواسته است که ما این پول را نداریم مگر اینکه دولت این بودجه را تامین کند.

کفاشیان در مورد سرمربیگری فرکی گفت: در حال حاضر با هیچ مربی صحبت نکرده ایم. کروش اولویت اول است و اگر بماند و از مربیان ایرانی استفاده کند بهترین گزینه است اما اگر جواب منفی بدهد با گزینه‌های دیگر صحبت می‌کنیم. اسپانسر، حامی تیم‌های ملی است و اگر پول خوبی به ما بدهد می‌توانیم مربیانی مثل کی روش را نگه داریم. حضور کی روش از نظر ما هنوز منتفی نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نارضایتی از عدم مشورت در مورد انتخاب هیات مدیره پرسپولیس گفت: گلایه مند نیستم. اگر روزی از فدراسیون مسئولیت باشگاه‌ها را بخواهند و بگویند چرا اقداماتی را انجام نمی‌دهند باید جوابگو باشیم. هیات رئیسه فدراسیون به دنبال مصوب کردن مسئله ای است که در باشگاه‌ها هم اختیار داشته باشد. اگر تیم ملی از سوی سامانه فناپ حمایت شود تیم ملی می‌تواند همه امکانات را داشته باشد و می‌توانیم همه تیم‌ های ملی را حمایت کنیم.

وی در مورد برگزاری فستیوال در کیش گفت: با ما هماهنگ نشده است البته هر فردی می‌تواند فستیوال برگزار کند.

کفاشیان در مورد اینکه اگر باشگاه‌ها پول ندارند چرا قرارداد میلیاردی می‌بندند گفت: مجبورند، می‌فهمید؟ مجبورند!

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه وزارت ورزش یک و نیم میلیارد تومان به فدراسیون کمک کرده و عنوان شده که هزینه اردو 400 میلیون تومان بوده است گفت: ما یک میلیارد و خرده ای هزینه کردیم. یکی از رسانه‌ها هم گفته که 300 میلیون بیشتر برای هتل هزینه نشده که آن هم درست گفته است. بحث بلیت هواپیما و رفت و آمد و بار هم بوده است.

کفاشیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در خصوص حق پخش تلویزیونی رقابت‌ها اظهار داشت: این حق طبیعی ماست که باشگاه‌ها قوی باشند، قرارداد سه ساله‌ای با صدا و سیما داشتیم که این موضوع تمام شد و حالا باید قرارداد جدید ببندیم.

وی در مورد اینکه اگر قرارداد 160میلیاردی نهایی نشود خاطرنشان کرد: اشکالی ندارد 159میلیارد پیشنهاد می‌دهیم!

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا نکونام در اردوی اتریش حاضر خواهد شد یا خیر، گفت: ما در دو سه روز آینده مذاکرات خود را ادامه می‌دهیم و این موضوع را حل می‌کنیم. او باید در اردوی اتریش حضور داشته باشد.

کفاشیان در مورد وضعیت وینگادا در تیم ملی امید تصریح کرد: وینگادا دستیاران خارجی خود را به ایران آورده و امروز و فردا هم مذاکراتی داریم تا دستیاران ایرانی او مشخص شوند.

وی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده سقف قراردادی وجود خواهد داشت، تأکید کرد: ما بودجه باشگاه‌ها را از آنها گرفته‌ایم و سقف بودجه در نظر می‌گیریم. حالا می‌توانند این بودجه را در جاهای مختلف هزینه کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد صحبت‌های بیرانوند مبنی بر اینکه قرار است لباس‌های تیم ملی شسته شود و در اردوی اتریش مجدداً استفاده شود، گفت: این خیلی خوب است. می‌گویند مصرف بی‌رویه کار بدی است! (با خنده)

کفاشیان در مورد جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی بازیکنان تصریح کرد: ما هیچ چیز جعلی پیدا نکردیم. همه موارد را بررسی کردیم اما به موضوعی جعلی نرسیدیم.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها