کد خبر: ۶۴۸۹۳۱
کروش:‌ در فوتبال پول هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد


کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، وی در این باره گفت: در درجه اول از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم و همین طور ریاست نهاد ریاست جمهوری و تمامی عزیزان و مسئولینی که اینجا هستند. پیشکسوتان فوتبال، ریاست فدراسیون و نمایندگان تمامی باشگاه‌های فوتبال و همین طور همکاران عزیزم تمامی مربیان. خواستم از جانب تیم ملی و همه بازیکنان تیم ملی به تک‌تک شما و مردم ایران صعود تیم ملی به جام‌جهانی را تبریک بگویم و همین طور مراتب قدردانی‌مان از شما را اعلام کنم. از اصحاب عزیز رسانه، آقایان، خانم‌ها و تک‌تک شما عزیزان و همین‌طور از تمام تک‌تک کسانی که در مسابقه‌های تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی همراه بودند، تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: 114 روز تا حضور در جام‌جهانی باقی مانده است. 16 هفته. تماشاگرانی که می‌خواهند جام جهانی 2014 را ببینند 6 تا 10 برابر جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است. اخیرا تمامی بلیت‌های جام‌جهانی فروش رفته است و متاسفانه بلیتی باقی نمانده برای کسانی که جام‌جهانی را می‌خواهند از نزدیک ببینند. بیش از 45 درصد از جمعیت کل جهان که تقریبا با 3 و نیم میلیارد نفر برابری می‌کند توجه‌شان به این جام جهانی است. در کشورهای فوتبال‌دوست مثل ایران، آرژانتین، برزیل تخمین زده شده که بیش از 45 درصد جمعیت بازی‌ها را به طور زنده تماشا خواهند کرد که تخمین زده شده بالای 50 میلیون نفر در ایران بازی‌ها را زنده نگاه می‌کنند.
وی افزود: این بدین معناست که ما 114 روز از وظیفه بزرگی که بر دوش داریم، فاصله داریم و خوشحالیم که این همکاری را میان فدراسیون و بانک پاسارگاد برای حمایت از تیم ملی شاهد هستیم. از جانب فوتبال می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به بانک پاسارگاد تبریک بگویم و تشکر کنم و خوشحالیم که شما برای حمایت از تیم ملی همکاری کردید و مطمئن باشید که افسوس این فرصت را به هیچ وجه نخواهید خورد. این وظیفه فدراسیون، مربیان و بازیکنان است که بتوانند این مشارکت را به نحو احسن انجام دهند تا نتایج خوبی برای تیم ملی حاصل شود و امیدوار هستم این برنامه خوبی باشد برای دیگر حامیان که قدم جلو بگذارند و از فوتبال و تیم ملی حمایت کنند. همان طور که شما می‌دانید یک تیم 11 بازیکن دارد که این 11 بازیکن می‌توانند 11 بخش VIP را ایجاد کنند و نماینده همه باشگاه‌ها در تیم ملی هستند. در فوتبال پول هیچ‌گاه به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد چرا که اگر این طور بود رئال مادرید باید هر سال جام‌ها را از آن خود می‌کرد ولی با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری صحیح و برنامه‌ریزی مدبرانه می‌توانیم آینده فوتبال ایران را تضمین کنیم. اگر بتوانیم باعث پیشرفت و ارتقای سطح فوتبال شویم،‌ تاثیرات مفیدی را در اقشا مختلف جامعه خواهد گذاشت.
کروش در پایان گفت: تبریک می‌گویم باز به همه تبریک می‌گویم. سعی می‌کنیم وظایف خودمان را به نحو احسن انجام دهیم تا در میان 32 تیم جام‌جهانی شاهد حضور موفقیت‌آمیز ایران باشیم و باز هم به همه شما تبریک می‌گویم. این مشارکت به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها