حاشیه‌های مراسم معرفی اسپانسر‌های تیم ملی

وقتی کروش عکاس شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در مراسم معرفی اسپانسرهای تیم ملی با روحیه خوبی حاضر شده، با تلفن همراه خود از تقدیرشدگان عکس گرفت.
کد خبر: ۶۴۸۸۰۱
وقتی کروش عکاس شد!

در حین مراسم معرفی اسپانسرهای تیم ملی فوتبال، مجری برنامه درخواست عجیبی از حضار داشت. او در میان صحبت‌هایش از حاضرین در مراسم خواست که هر کدام به نفر کناری خود یک لبخند بزند و حتی کی‌روش هم این کار را انجام داد. وی در اظهارنظری جالب عنوان کرد حمید استیلی در زمان خود می‌توانست سرمربی تیم ملی ایران شود.

همچنین با حضور مسجدجامعی، گودرزی و کفاشیان در روی سن از تمبر یادبود تیم ملی رونمایی شد.

مسئولان مراسم هدیه‌ای برای سفیر برزیل در نظر گرفته بودند. زمانی که افراد برای تقدیر شدن روی سن می‌آمدند، کی‌روش با تلفن همراه خود از این لحظات عکس می‌گرفت.

همچنین محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی و معرفی اسپانسر تیم ملی در سالن اجلاس سران حاضر شد. او ابتدا به وی آی پی رفت و سپس به همراه علی کفاشیان وارد سالن اصلی شد.

پیش از شروع مراسم افراد غیر فوتبالی زیادی که به این مراسم دعوت شده بودند، در لابی سالن مستقر شده بودند. گفته می‌شود آنان کارکنان بانک پاسارگاد و پرسنل شرکت فناپ بوده‌اند. تعداد آنها چند برابر افراد فوتبالی بود.

کارلوس کروش با دستیارانش امید نمازی و دن گاسپار به این همایش آمدند. کروش در حالی که با تلفن صحبت می‌کرد، مورد توجه حضار قرار گرفت. مسئولان سالن هم بلافاصله او و کفاشیان را به جایگاه VIP هدایت کردند.

در این مراسم علی کفاشیان، مهدی تاج، عباس ترابیان، حسین کلانی، محمود خردبین، یحیی گل‌محمدی، حسن روشن، محمد زادمهر،‌ سعید مظفری‌زاده، صادق درودگر و هومن افاضلی حضور داشتند. فریدون آسرایی، خواننده پاپ و محراب قاسم‌خانی هم از جمله مهمانان این مراسم بودند. احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران هم به این مراسم آمد.

در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون فوتبال و بانک پاسارگاد با حضور وزیر ورزش و همچنین رییس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل بانک پاسارگاد امضا شد.

به گزارش ایسنا برای امضای این تفاهم‌نامه کفاشیان به همراه قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد به روی سن رفتند و پشت میزهایی که برای امضای این قرارداد تعبیه شده بود، نشستند. آنها پس از حضور در روی سن و امضای قرارداد، تفاهم‌نامه‌های امضا شده را به یکدیگر دادند.

مسئولان پیش از شروع مراسم برخورد خوبی با خبرنگاران نداشتند و اصحاب رسانه برای ورود به نشست با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند. همچنین هنگامی که خبرنگاران با افراد فوتبالی مصاحبه می‌کردند این مسئولان مانع از ادامه گفت‌وگو می‌شدند. این برخوردهای ناشایست باعث شد که خبرنگاران به فکر تحریم این مراسم افتادند و بی‌نظمی در برگزاری مراسم باعث ناراحتی آنها شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها