تداوم باشگاه گردی کاپیتان سابق استقلال

فرهاد مجیدی سر از باشگاه کوئینزپارک رنجرز درآورد+عکس

کد خبر: ۶۴۸۷۵۳
دفاع تمام قد زرینچه از استقلال

کاپیتان اسبق استقلال می گوید فوتبال همیشه برد و باخت دارد و بازیکنان استقلال باید بازی با ملوان را فراموش کنند تا با روحیه ای بهتر برای بازی الشباب آماده شوند.

جواد زرینچه در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ی شکست سنگین 4 بر 2 استقلال مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: ملوان در این بازی خوب ظاهر شد و با دوندگی بالا موقعیت‌های بیشتری خلق کرد، آنها به خوبی از نیروی دوندگی خود استفاده کردند، فکر می‌کنم بازی با چنین تیم‌هایی که نه خطر سقوط را احساس می‌کنند و نه به دنبال قهرمانی‌اند سخت تر است. چنین تیم‌هایی بدون هیچ استرسی بازی می‌کنند و در اکثر زمان‌ها نیز موفق هستند.

وی افزود: شرایط استقلال به گونه‌ای نبود که بتواند در این بازی از کیفیت خوبی برخوردار باشد. به هر حال نبود حتی یک بازیکن هم می تواند به ضرر تیم باشد. خسرو حیدری به دلیل آسیب دیدگی و آندرانیک تیموریان هم به دلیل مصدومیت دراین بازی نبودند و خلاء شان باعث شد استقلال صلابت همیشگی را نداشته باشد. اما درمجموع استقلال همیشه استقلال است و با یک باخت چیزی را از دست نمی‌دهد.

بازیکن سابق استقلال همچنین با بیان اینکه شکست مقابل ملوان به موقع بود اضافه کرد: این باخت در زمان خوبی اتفاق افتاد تا کادر فنی مدیریت و بازیکنان حواسشان باشد تا به هر شکلی که شده کمک کنند و تیم به قهرمانی برسد. بازیهای آینده بسیار سخت است اما معتقدم بازی ملوان از همه‌ی آنها سخت‌تر بود. تیم‌هایی مثل نفت تهران و فولاد خوزستان خودشان مدعی قهرمانی‌اند و مثل ملوان حاشیه امنیت ندارند که به آب و آتش بزنند، این تیم‌ها جلوی استقلال قطعا با چاشنی احتیاط بازی می‌کنند. این می‌تواند بهترین فرصت برای استقلال باشد. همچنین به دلیل وقفه‌ای که در بازیهای لیگ می‌افتد بازیکنان مصدوم خواهند رسید و تیم می‌تواند با دست پر بازیهایش را انجام دهد. هیچ جای خطایی در سه بازی آینده برای استقلال باقی نمانده است. بخصوص در بازی با نفت و فولاد که به نوعی فینال‌های لیگ هستند. امیدوارم استقلال تا اولین بازی که قرار است با نفت برگزار کند آمادگی کاملش را به دست بیاورد و با همه بازیکنان به میدان بیاید.

زرینچه همچنین با اشاره به حواشی قبل و بعد از بازی استقلال با ملوان و موضوع شام قلعه نویی و اسکوچیچ، تصریح کرد: همه‌ی ایرانی‌ها مهمان نوازند من هم اگر جای امیر قلعه نویی بودم اسکوچیچ را دعوت می‌کردم تا با هم شام بخوریم. اما به دلیل این که مشکلات در فوتبال ایران زیاد است به محض افتادن چنین اتفاقی حرف و حدیث درست می‌کنند. فکر می‌کنم مطرح کردن این مسائل چیز بی‌خودی است. این موضوع جای خوشحالی دارد نه ناراحتی. مربیان همدیگر را می‌توانند تحمل کنند و حتی با یکدیگر شام بخورند. البته اگر استقلال در این بازی پیروز می‌شد حرف و حدیث بیشتری برای امیر قلعه نویی و اسکوچیچ درست می‌کردند.

پیشکسوت استقلال در بخش دیگری از گفت و گویش با ایسنا درباره بازی روز سه شنبه این تیم مقابل الشباب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تاثیر باخت مقابل ملوان روی روحیه بازیکنان عنوان کرد: استقلال مربیان و بازیکنان بزرگی دارد و آنها خوب می‌دانند که فوتبال این برد و باخت‌ها را دارد، بازی ملوان و شکستش برای ما استقلالی ها تمام شد و رفت. باید این را باور کنیم که شکست هم جزیی از فوتبال است.

وی گفت: مطمئن باشید استقلال با آمادگی کامل به مصاف الشباب می‌رود، تنها خواهشم از استقلالی ها این است که دلسرد نشود. بعضی بازی‌ها به این شکل از دستمان در می‌رود. استقلال برای هواداران است، اگر قرار باشد هواداران هم با یک باخت از قلعه نویی و تیم بدشان بیاید استقلالی نیستند. زمان ما هواداران در هر شرایطی پشت تیم می‌ایستادند، امیدوارم هواداران استقلال سه شنبه هم مثل همیشه به ورزشگاه بیایند تا ان‌شاء الله با حمایت آنها قدم اول را در آسیا محکم برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها