روایت عمران زاده از مصاف سپاهان و استقلال؛

جنگ گلادیاتورها!

حنیف عمران زاده مدافع میانی آبی‌پوشان در گفت‌‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط خودصحبت کرد.
کد خبر: ۵۷۹۲۸۳
عمران زاده : نمی خواهند روی موفقیت استقلال مانور بدهند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛  حنیف عمران زاده مدافع میانی آبی‌پوشان در گفت‌‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط خود به صحبت پرداخت.
*به نظر می‌آید که استقلال به خوبی توانسته از تمرینات پیش‌فصل و همینطور اردوی اوکراین در راستای آماده‌سازی هرچه بیشتر خود استفاده کند؟
دقیقا همینطور است. ما یک اردوی خیلی خوب در اوکراین داشتیم که با تمرینات منسجمی همراه بود. کادرفنی معتقد بودند که باید از این اردو نهایت استفاده را ببریم و به همین دلیل یک برنامه‌ریز‌ی خیلی خوب برای تمرینات شده بود.
*بازی با تیم دیناموکیف اوکراین و همینطور کسب پیروزی مقابل این تیم با بازتاب‌هایی هم در رسانه‌های داخلی و خارجی همراه بود. فکر می‌کنید این بازی چقدر برای استقلال مفید واقع شود؟
بازی با تیمهای مطرح همیشه نتیجه مثبتی به همراه خواهند داشت. اینکه ما توانستیم دیناموکیف را در این بازی دوستانه که البته در آن نتیجه چندان مهم نبود شکست دهیم، اتفاق مهمی بود ولی در ایران همه چیز برعکس است! اینجا وقتی یک تیم با تیمهای معمولی بازی می‌کند هم به لحاظ رسانه‌ای روی آن مانور بیشتری داده می‌شود هم تیم مقابل را بزرگ جلوه می‌دهند و شاید اگر تیمی دیگر به جای ما دیناموکیف را برده بود بیشتر روی آن بحث می‌کردند اما نوبت به ما که می‌رسد یا به سادگی از کنار آن رد می‌شوند یا مثلا می‌گویند تیم اصلی نبود و ... همین چیزهاست که باعث می‌شود فوتبال‌مان پیشرفت نکند چون حتی نمی‌خواهیم روی موفقیت یک تیم بزرگ به نام استقلال مانور بدهیم.
*خط دفاع استقلال در نهایت با ترکیب فصل قبل خود و تنها یک جابجایی، امسال هم به میدان خواهد رفت. ارزیابی‌تان در این خصوص چیست؟
این یک امتیاز مثبت برای استقلال است که توانسته خط دفاع خود را که فصل قبل بهترین دفاع لیگ بود، را حفظ کند که این مهم هم با نظر امیرقلعه‌نویی و درایت آقای فتح‌الله‌زاده انجام گرفت.
*بازیکنان جدیدی هم در فصل نقل و انتقالات به استقلال اضافه شده‌اند.
بازیکنانی که جذب استقلال شده‌اند در تیمهای خودشان بهترین بوده‌اند. به نظرم تا همین الان هم بازیکنان جدید خیلی خوب توانسته‌اند خودشان را با تیم هماهنگ کنند و این نوید روزهای خوبی برای ما در فصل جدید خواهد بود.
*در اولین بازی لیگ هم باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد، این تیم تازه صعودکرده به لیگ برتر بروید؟
ما از اولین بازی‌مان فقط برای برد به زمین می‌رویم. به نظرم تیمی که بتواند امتیازات خوبی در نیم فصل اول جمع کند می‌تواند راه قهرمانی‌اش را هموار کند و از همین رو ما هم از بازی اول فقط برای برد به زمین می رویم.
*صحبت خاصی باقی مانده؟
امیدوارم هواداران استقلال امسال بیشتر از هر زمان دیگری در کنار ما باشند. ما امسال باید در در 2 جام آسیایی و 2 جام داخلی بجنگیم که همین مهم کار ما را سخت می‌کند ولی اگر هواداران حمایتمان کنند ان‌شاء ‌الله فقط برای قهرمانی در این جامها تلاش خواهیم کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها