با وجود تمایل یرای پیوستن به منچستریونایتد؛

لواندوفسکی مجبور است یک فصل دیگر بماند

یونایتد برنده جنگ همشهری ها؛

لواندوفسکی به منچستریونایتد "بله" گفت

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیم بورسیا دورتموند ترجیح می دهد برای یونایتد بازی کند.
کد خبر: ۵۷۱۵۳۱
لواندوفسکی به منچستریونایتد "بله" گفت


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ پس از اینکه دورتموندی ها اعلام کردند انتقال لواندوفسکی به تیم دیگری بلامانع است دو تیم همشهری یونایتد و سیتی تلاش زیادی را برای جذب این بازیکن آغاز کردند. در حالی که هر دو باشگاه پیشنهادهای چشمگیری را برای جذب این بازیکن ارائه داده بودند لواندوفسکی روز گذشته در گفت و گو با کیکر عنوان داشت که ترجیح می دهد برای منچستر بازی کند و می خواهد به پیشنهاد این تیم بله بگوید البته به این شرط که بورسیا دورتموند مخالفت نکند.
با وجود این اظهار نظر لواندوفسکی سرمربی جدید منچستر سیتی یعنی مانوئل پلگرینی سعی بر این دارد که به هر شکل ممکن این لهستانی را به سیتی بیاورد. لواندوفسکی در صورت انتقال به من سیتی هفته ای 200 هزار پوند حقوق دریافت می کند هر چند خود وی برای بازی کردن در تیم رقیب یعنی منچستریونایتد اعلام آمادگی کرده .
این بازیکن 24 ساله مورد توجه تیم های رئال مادرید و بارسلونا هم قرار دارد ضمن اینکه از باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن نیز پیشنهادی جدی در دست دارد .اما با توجه به پیشنهاد های مالی انگلیسی ها و علاقه لواندوفسکی به بازی کردن در این لیگ به خصوص علاقه به منچستر، به نظر می آید او را فصل آینده در لیگ برتر جزیره می بینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها