شبکه 3 سیما پخش می‌کند

ماجراهای خانواده فرهمند

«ماجراهای خانواده فرهمند» عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی است که در گروه اجتماعی شبکه 3 سیما آماده نمایش شده است.این مجموعه تلویزیونی که به صورت اپیزودیک تهیه شده، توسط عبدالرضا فیروزان تهیه و کارگردانی شده است. موضوع این مجموعه تلویزیونی درباره تاثیرات حمل و نقل در کلانشهرهایی مثل تهران است.
کد خبر: ۳۸۵۵۸۴

 داستان این مجموعه تلویزیونی درباره خانواده آقای فرهمند است. اسماعیل سلطانیان ایفاگر نقش پدر خانواده است که یک راننده تاکسی است.

همسر آقای فرهمند، معلمی است که در آستانه بازنشستگی قرار دارد و نقش او را پریسا گلدوست بازی می‌کند. نسترن باقرزاده هم در نقش سارا، دختر این خانواده دیده می‌شود که دانشجوی رشته تئاتر عروسکی است. علی ابوالحسنی هم ایفاگر نقش سیناست که دانشجوی رشته اقتصاد است.

داستان‌های این مجموعه تلویزیونی بیشتر درباره این دانشجوی رشته اقتصاد است که برای پایان‌نامه خود، موضوع اقتصاد در حمل و نقل را انتخاب کرده است. خانواده سینا او را برای انجام طرحش همراهی می‌کنند. آنها هر بار با یکی از موضوع‌های شهری و اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.

در ساخت این مجموعه تلویزیونی بجز بازیگرانی که نامشان آمد، بازیگران دیگری نیز هنرنمایی کرده‌اند؛ رامین نعمتی، حبیب ثامینه، پروین ملکی، محمدرضا ترابی، حسن زارع، نجات علیمرادی، نسترن باقرزاده،‌ سیامک اشعریون، خسرو خان‌محمدی، سمیرا اوژدل‌نیا، هوشنگ سالک، فرنوش همایون، محمد رجب‌پور، ملیحه روشن، محسن رحمانی، نسرین شفیعی، علی یراقچی، ماندانا دانشور، علی برقی، ستاره پرستاری، مجتبی کاظمی‌رهبر، نیلوفر آذین‌نیا، طاها رستگاری، ملیکا قریب، امین بشارتی، زینت بختیاری و هوتن محسنی بازیگرانی هستند که در این مجموعه هنرنمایی می‌کنند. کار تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در لوکیشن‌های مختلفی چون مرکز اسقاط خودرو، مرکز معاینه فنی خودروها، کارخانه اتوبوس‌سازی، مترو و... بتازگی به پایان رسیده است.

ماجراهای آقای فرهمند در 25 قسمت برای گروه اجتماعی شبکه 3 سیما با مشارکت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تولید شده و قرار است بزودی به صورت هر شبی به آنتن پخش سپرده شود.

در ساخت این مجموعه تلویزیونی علی عالمی (مدیر تصویربرداری)‌، امیر بهرور (مدیر صدابرداری)‌، اکبر اکبری (مدیر تولید)‌، محمدمهدی گورنگی (آهنگساز)‌، حسین باقری (صداگذار)‌، عبدالرضا فیروزان (طراح)‌، محمد رستگاری و حمیدرضا قریب (کارشناسان) و محبوبه خوش‌روش (منشی صحنه)‌ همکاری کرده‌اند.

عبدالرضا فیروزان کارگردانی مجموعه‌های مدرسه‌ای برای همه و چتر خوشبختی و فیلم‌های دو قدم تا بهشت، رقص دنیا، سلام بی‌بی‌زبیده و گل محمدی را در کارنامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها