گفتگو با برنده مدال طلای جهانی المپیاد زیست‌شناسی و بازیگر «روز سوم» امشب در برنامه چرخ شبکه چهار صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۴۶۴۲
بازیگر روز سوم روی صندلی علم سنج «چرخ»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله علمی «چرخ» امشب (30 تیرماه) به بهانه برگزاری المپیاد جهانی زیست‌شناسی در ایران میزبان امیر اشرف گنجویی، برنده مدال طلای جهانی المپیاد زیست‌شناسی، عضو کمیته ملی المپیاد زیست‌شناسی و عضو کمیته علمی المپیاد جهانی ۲۰۱۸ می شود و با وی در خصوص تاثیر برگزاری المپیادها بر کیفیت نظام آموزشی ایران گفتگو می کند.

در فصل جدید برنامه «چرخ» که از ۱۶ تیر ماه با تیم جدید پخش شده است یکی از آیتم‌های این برنامه با عنوان «صندلی علم‌سنج»، در گفت‌وگو با هنرمندان و سلبریتی‌ها هفت باور رایج بین مردم را بررسی می‌کند که این هفته، مالک سراج بازیگر فیلم های روزسوم، سرو زیر آب، کیمیا و ... مهمان صندلی علم سنج این برنامه است.

همچنین «۷ خبر» یکی از بخش‌های برنامه است که اجرای آن را ژورنالیست‏‌های علمی که اعضای هیات تحریریه برنامه هم هستند بر عهده دارند و هفت خبر مهم علمی هفته را از دیدگاه برنامه انتخاب و بررسی خواهند کرد.

«علم به زبان ساده» نام یکی دیگر از بخش‌های برنامه هست که به سوالات علمی مردم در فضای مجازی و پیامک ها پاسخ می دهد. عباس خاراباف کارشناس و روزنامه‌نگار هوافضا قرار است این هفته به سوالات پرتکرار درباره فضاپیماها در این بخش پاسخ بدهد.

در «اتاق دانشمند» که دوربین برنامه به سراغ اتاق و فضای زندگی دانشمندان می رود تا مخاطبان با زندگی و دلبستگی آنها آشنا شوند. در برنامه امشب زندگی و فضای کاری دکتر سعید سهراب پور رئیس سابق دانشگاه شریف و رئیس بنیاد ملی نخبگان به تصویر کشیده می شود.

برنامه چرخ به تهیه کنندگی الهه بهبودی تلاش می کند تا با حضور چهره‌های علمی و پژوهشی به رویدادهای علمی بپردازد.

«چرخ» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است که شنبه ها ساعت21:15 به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها