شبکه تلویزیونی «ایران کالا» شبکه اقتصادی رسانه ملی، شنبه 12 اسفند ساعت 20 در مراسمی رسما پخش سراسری خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۹۲
شبکه تلویزیونی ایران کالا امشب رسما افتتاح می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه تلویزیونی ایران کالا شنبه 12 اسفند 96 در مراسمی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما، به پخش آزمایشی خود پایان می دهد و رسما پخش سراسری را آغاز می کند.

این شبکه سراسری در یک سال گذشته با ارائه برنامه های متنوفی از تولید ایرانی حمایت کرده است.

«ایران کالا» ابتدای اسفندماه 1395 پخش آزمایشی خود را آغاز کرد و توانست در این مدت برنامه های متنوعی از تولید و نمایش کالای ایرانی ارائه کند.

مراسم افتتاح رسمی شبکه تلویزیونی «ایران کالا» شنبه با حضور رئیس رسانه ملی، مسئولان بلند پایه دولتی، بازرگانان و کارآفرینان برگزیده کشوری، مسئولان ارشد اصناف، ورزشکاران برگزیده و هنرمندان پیشکسوت در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه جنبی با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، مرکز توسعه تجارت، ستاد اقتصاد مقاومتی، سازمان صنایع کوچک، بنیاد ملی نخبگان، سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

در این نمایشگاه، دستاوردهای گروه‌های مختلف علمی، صنعتی و خدماتی که در جهت معرفی کالا و خدمات ایرانی فعالیت داشته اند برپا می شود.

درحال حاضر برنامه‎های این شبکه به صورت 16 ساعت در روز، از ساعت 7 تا 23 از این شبکه پخش می شوند علاوه‎ بر دریافت روی کانال 28 گیرنده‎های دیجیتال، از طریق ماهواره‌های بدر (فرکانس 11881، افقی، SR 27500) و اینتل ست 902 (فرکانس 11555، عمودی، SR 30000) نیز قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها