صاحب امتیاز عروسک جناب خان با تکذیب خبری که خبرگزاری ها درباره قطعی شدن کامل حضور جناب خان منتشر کرده‌اند، تاکید کرد: ما در مسیر تفاهم هستیم و مذاکرات تا امروز خوب پیش رفته، اما هنوز قطعی نشده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۲۰
جناب خان هنوز به خندوانه نرسیده است

سعید سالارزهی درباره حضور این عروسک در برنامه خندوانه به جامجم گفت: دوستان یکی از خبرگزاریها با من تماس گرفتند، ولی متاسفانه خبر را به گونهای دیگر منتشر کردند. من خدمت دوستان هم گفتم، از چند ماه پیش ما مسیری را شروع کرده ایم که تا امروز هم خوب پیش رفته و مسائل کاملاً مثبت بوده، اما هنوز این قضیه تمام نشده است. اگر خدا بخواهد بزودی مشکلات حل می شود، اما دوستان مطلب را طوری نوشتند که گویا کاملاً قطعی شده است. در حال حاضر ما در مسیر تفاهم قرار داریم. وی در پاسخ به این سوال که اگر همه چیز بخوبی پیش برود از چه زمانی جناب خان مهمان خندوانه میشود؟

توضیح داد: من از زمان تولید و ضبط برنامه خندوانه اطلاعی ندارم. اگر همه مسائل خوب پیش برود که تا امروز هم خوب پیش رفته، احتمال حضور جناب خان در این برنامه زیاد است.

سالارزهی درباره این که آیا ویژگیهای تازهای به شخصیت عروسک جناب خان اضافه می شود، عنوان کرد: این بخش ها به عهده محمد بحرانی و رامبد جوان است که با فکر و برنامه جدید بیایند و من در این باره اطلاعی
ندارم.

سری جدید خندوانه بناست در فروردین ماه روی آنتن برود، اما زمان قطعی آن هنوز اعلام نشده است. مشخص نیست این برنامه در کنداکتور نوروزی قرار خواهد گرفت یا از نیمه دوم فروردین پخش خواهد شد.

سال 94 و در فصل دوم برنامه خندوانه به طراحی و اجرای رامبد جوان و تهیهکنندگی جواد فرحانی، عروسکی با نام جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی که از مجموعه نمایش خانگی «کوچه مروارید» آمده بود به یکی از کاراکترهای اصلی این برنامه تبدیل شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها