رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد:

تعامل خوب رسانه ملی با شرکت های دانش بنیان

رئیس رسانه ملی در مراسم رونمایی از طرح ها و ابتکارات حوزه رسانه، از تعامل خوب صدا و سیما با شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: بسیاری از نیاز های خود را از این شرکت های ایرانی تهیه می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۱۳
تعامل خوب رسانه ملی با شرکت های دانش بنیان

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در حاشیه مراسم رونمایی از جدید ترین طرح ها و ابتکارات مهندسان داخلی در حوزه رسانه، دستاورد های علمی تحقیقاتی و فنی و آثار ارائه شده در چهاردهمین اجلاس سراسری رسانه را در تراز جهانی ارزیابی کرد و گفت: همانطور که می دانید رسانه ملی از بزرگترین سازمان های رسانه ای جهان به شمار می رود و امروز با کمال افتخار، ما از تجهیزات رسانه ای تولید شده داخلی برای توسعه فتی خود استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: رسانه ملی تعامل خوبی با شرکت های دانش بنیان داخلی دارد به طوری که تامین نزدیک به 90 درصد از تجهیزات مورد نیاز فنی خود را برون سپاری کرده و از این شرکت ها تهیه می کند.

دکتر علی عسکری تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان ایرانی رقبای جهانی بسیاری دارند اما موفق شده اند با غلبه بر رقبای خود ، تجهیزاتی در سطح جهانی برای رفع نیاز صدا و سیما که یک سازمان بزرگ رسانه ای در سطح جهان به شمار می رود بسازند و به همین علت ما از آنان حمایت و نیاز های خود را از آنان تامین می کنیم.

وی برگزاری اجلاس فن آوری های رسانه را فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاورد های داخلی در حوزه رسانه دانست و افزود: این اجلاس یک کارگاه بسیار فعال و پویاست و از آنجا که سازمان صدا و سیما برای هماهنگی و تجهیز و تدارک 66 شبکه تلویزیونی و 90 شبکه رادیویی فعال، نیاز به توسعه روز آمد در حوزه فنی دارد، این اجلاس بستر مناسبی است برای تبادل تجربیات ،هماهنگی میان این شبکه ها و معرفی تجهیزات مورد نیاز آنان.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در این اجلاس میهمانان خارجی از رسانه های جهانی هم داشتیم که با مشاهده دستاوردهای مهندسان داخلی، از این پیشرفت ها ابراز شگفتی می کردند و این امر قدرت رسانه ای ما را به آنان نشان می داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها