رئیس رسانه ملی در دیدار با محمدعلی کشاورز:

پیشکسوتان عرصه هنر، الگو و چراغ راه جوانانند

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون:

حالم بد نیست

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه حال عمومی وی بد نیست، گفت: گاهی اوقات دانشجویان هنر خبرهایی از سینما برایم می آورند که نقش ها در سینما فروخته می شود و از این موضوع ناراحت می شوم.
کد خبر: ۸۵۱۹۳۴
حالم بد نیست

به گزارش جام جم سیما ، محمدعلی کشاورز در گفت وگو با ایرنا درباره فعالیت این روزهایش، اظهار داشت: حالم بد نیست اما همچنان نمی توانم راه بروم و ترجیح می دهم مثل چند سال اخیر اوقات بازنشستگی را به خانه نشینی و کتاب خواندن سر کنم.

وی با انتقاد از اینترنت و فضای مجازی که این روزهای بلای جان جوانان شده است، گفت: سرگرمی ها عوض شده و متاسفانه جوان ها غرق در تکنولوژی و دنیای مجازی شده اند، دنیایی که فکر می کنم باعث نابودی دنیای واقعی می شود.

بازیگر فیلم سینمایی مادر ادامه داد: اخبار کذب و دروغی که هر از چند گاهی درباره بازیگران به ویژه پیشکسوتان مطرح می شود از آفت های همین فضای مجازی است.

وی افزود: دوران جوانی ما با حضور در مراسم مولانا شناسی و شاهنامه خوانی سپری شد. جوانان امروز فقط اسم شاهنامه را شنیده اند و اینطور که اینترنت در حال پیشروی است بعید می دانم تا چند وقت آینده نسل بعدی ما حتی اسم فردوسی را هم بداند.

کشاورز اظهار داشت: البته هر تکنولوژی که در دنیا اختراع می شود و مورد استفاده قرار می گیرد محاسن و خوبی هایی هم دارد که اگر درست از آن استفاده شود، اتفاقاً خیلی هم خوب است.

بازیگر سریال پدرسالار درباره حال این روزهای سینمای ایران نیز گفت: خیلی از خانه بیرون نمی روم و کمتر در جریان اخبار هستم، اما گاهی اوقات دانشجویان تئاتر و سینما که به من سر می زنند، خبرهایی از بیکاری و اتفاقات ناخوشایندی سینما و تئاتر می آورند، که به آنها می گویم در زندگی همیشه پستی و بلندی وجود دارد.

این بازیگر پیشکسوت سینما در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور جوانان با استعداد که وارد سینما شده اند و باعث خوشحالی است، اما خبرهایی هم می شنوم که مثلا فردی شغلش در سینما نقش فروشی است مثلا نقش اول فلان فیلم را به فلان بازیگر می فروشد و از این راه پول های خوبی هم درمی آورد، که واقعاً ناراحت کننده است.

محمدعلی کشاورز در سال 1309 در شهر اصفهان پا به عرصه وجود گذاشت. او فعالیت هنری خود را در تئاتر با حضور در نمایش ویولن ساز کره مونا آغاز کرد و پس از آن با ادامه فعالیت در تئاتر و حضور در بسیاری از نمایشنامه های معروف تبدیل به بازیگری حرفه ای در این عرصه شد.

شب قوزی به کارگردانی فرخ غفاری در سال 1343 نخستین حضور این بازیگر در سینما را رقم زد تا پس از آن در فیلم های بسیاری چون کمال الملک، ناصرالدین شاه آکتور سینما و کفش های میرزا نوروز، روز واقعه، مادر و... حضور یابد.

بازی در سریال های چون پدرسالار، سربداران از جمله نقش های ماندگار این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها