چند سایت خبری و خبرگزاری روز گذشته با استناد به خبر قدیمی «باشگاه خبرنگاران» تیترهایی چون «خداحافظی عموپورنگ برای همیشه» را منتشر کردند؛ غافل از آن‌که باشگاه خبرنگاران صرفا اخبار سال گذشته خود را مرور کرده است.
کد خبر: ۷۸۲۶۰۴
گاف چند سایت خبری درباره شایعه خداحافظی «عموپورنگ»

به گزارش جام‌جم سیما، منابع خبری بدون توجه به روتیتر «پربیننده ترین خبرهای سال 93» به اشتباه تصور کردند که مصاحبه به تازگی انجام شده و برنامه «عموپورنگ» دیگر پخش نخواهد شد. در این خبر کذب آمده است:

مسلم آقاجانزاده تهیه کننده برنامه تلویزیونی عمو پورنگ گفت: در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ای برای پخش عمو پورنگ از تلویزیون نداریم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی عمو پورنگ در آینده از تلویزیون پخش نخواهد شد.

این خبر در حالی منتشر شد که داریوش فرضیایی دیروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

سلام دوستان ؛ متاسفانه امروز خبری را شنیدم مبنی بر عدم پخش برنامه تلویزیونی عموپورنگ.... که همین جا بایستی این خبر را تکذیب کنم؛ زیرا همکاران محترم بنده در حال تدارک ویژه برنامه "عیدانه عموپورنگ" هستند که قرار است از6 فروردین به روی انتن برود. از سوی دیگر فراموش نشود که ما در صدد ضبط مجموعه جدیدی بنام " محله گل وبلبل " هستیم که بنا به وسعت و گستردگیِ کار زمان زیادی برای ساختش باید صرف کرد که انشاالله با حمایت مدیرانِ دلسوز و دست اندرکاران محترم بتوانیم ان را حداقل به اول تابستان برسانیم.. با تشکر از همه شما بزرگواران و با ارزوی سلامتی و موفقیت برای همه مردم مهربان کشورم .... (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
۰
۰
سلام علیك عمو داریوشم حالت خوبه حال من خوبه عمو جان شما چرا نمیایی مشهد مگه دلتون نمیخواد بیای حرم امام رضا ع بیا خبرش را همین جا بده ... میخوام با شما عكس بگیرم ... عمو پورنگ من شما را خیلی دوست دارم امید دارم پیام را بخوانی انشاالله انشاالله یار امام زمان بشیم . دشمنان اسلام را بكشیم و داعشی های سگ صفت را بكشیم... پیام را بخون خدافظ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
۰
۰
سلام علیك عمو بازم منم خوبی مامانتون بیماری قلبش خوب شد انشاالله خوب بشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها