آخرین دور خبرنگار ورزشی در زمین فوتبال

بهرام شفیع: «مهدی نفر» را مثل پسرم دوست داشتم

پیکر مرحوم مهدی نفر پیش از رهسپاری به سوی خانه ابدی‌ برای آخرین بار دور زمین ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد تا دوستان و همکارانش به یاد روزهایی اشک بریزند که با او در همین محل، گزارش‌ها و خبرهای ورزشی را تهیه می‌کردند.
کد خبر: ۷۰۶۴۰۲
بهرام شفیع: «مهدی نفر» را مثل پسرم دوست داشتم

مرحوم مهدی نفر علاوه بر کار در خبرگزاری فارس، با برنامه «ورزش و مردم» تلویزیون نیز همکاری می‌کرد.

در مراسم تشییع این خبرنگار ورزشی، بهرام شفیع - تهیه‌کننده و مجری ورزش و مردم - اولین سخنران بود.

او گفت: مهدی، کارمند من و همکارم نبود بلکه یکی از افرادی بود که با ما بزرگ شده بود و به «ورزش و مردم» آمد. من او را مثل پسرم دوست داشتم.

وی افزود: این چند روز خیلی به من سخت گذشت که اوج این سختی در روز جمعه بود؛ چراکه قرار بود نفر روز جمعه در برنامه‌ی من اجرا داشته باشد.

شفیع ادامه داد: مهدی پرانرژی و پرتحرک بود و همه دوستش داشتند. ساعت حدود 10 شب پنجشنبه بود که نفر با من تلفنی صحبت کرد و من به او گفتم که برود برای برنامه روز جمعه استراحت کند اما او می‌ خواست با دوستانش فوتبال بازی کند. بالاخره تقدیر و مشیت الهی است امیدوارم خانواده‌اش صبر داشته باشند‌؛ مهدی خیلی دوست‌داشتنی بود.

erfan khoshkhoo-41-6.jpg

پس از بهرام شفیع، سید نظام‌الدین موسوی، مدیر عامل خبرگزاری فارس نیز با بیان جمله بازگشت همه به سوی اوست، بیان کرد: امروز این جماعت عظیم با علایق و سلایق متفاوت داغ‌دار و عزادار چهره‌ای دوست داشتنی و محبوب به نام مهدی نفر هستند که یاد و خاطره‌اش برای ما همیشه جاودانه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این چند روز که از رفتنش می‌گذرد، برای ما باورپذیر نیست همه اهالی ورزش و رسانه خود را در این مصیبت شریک می‌دانند. سخت است باور کردن این که کوه انرژی، نشاط و اخلاق نزد ما نباشد.

موسوی خطاب به مرحوم مهدی نفر عنوان کرد: تو خبرنگار پرتلاش و متعهدی بودی‌، می‌دانیم در اوج و کمال کارت بود شاید مشییت خدا بوده که تو زود از بین ما بروی.

مدیرعامل فارس همچنین اظهار کرد: همه دوستان خبرنگار شهادت می‌دهند که «آقا مهدی» کمال یک خبرنگار و ورزشی‌نویس بود. شما زود از بین ما رفتید و دل همه ما از رفتنت شکست اما یاد تو همیشه در خاطر ما می‌ماند.

موسوی ادامه داد: آقا مهدی برای همه ما یک برادر بود و سخت است امروز تحمل این فقدان. اما راهی است که همه باید برویم. از خداوند می‌خواهیم به مادر‌، همسر و پسرش صبر دهد.

به گزارش ایسنا، بدرقه‌کنندگان پیکر مرحوم نفر از حوالی ساعت 8 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر بودند که پیکر مرحوم نفر ساعت 10 صبح به محل ورزشکار آورده شد و پس از قرائت نماز میت و تشییع او بر دور زمین فوتبال ورزشگاه به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) بدرقه شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم نفر، محمود گودرزی (وزیر ورزش و جوانان) به همراه معاونانش و همچنین عده‌ای از اهالی ورزش و رسانه و همچنین همکاران او در خبرگزاری فارس حضور داشتند.

عادل فردوسی‌پور، محمد رویانیان، کیومرث هاشمی، پیمان یوسفی‌، وحید طالب‌لو، حمید استیلی‌، افشین پیروانی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، صمد مرفاوی، هادی طباطبایی، مهدی محمد نبی، محمد نوری، پژمان نوری، حسین بادامکی، امیرحسین فشنگچی، مارکار آقاجانیان، بهنام ابوالقاسم‌پور، بهرام افشارزاده، علی سعیدلو، سعید شیرینی،‌ صادق درودگر،‌ محمد پنجعلی،‌ مازیار ناظمی،‌ مهدی تاج، پرویز مظلومی،‌ حسین هدایتی، آرش میراسماعیلی، نادر فریاد‌شیران، حمید درخشان، علی خسروی،‌ میرشاد ماجدی، محمود خردبین، بهزاد غلامپور، بهروز منتقمی، محمود خسروی‌وفا، نادر جعفری، اکبر فیض و ... از جمله‌ دیگر افراد حاضر در این مراسم بودند.

مراسم ترحیم مهدی نفر، خبرنگار و گزارشگر فقید ورزشی روز دوشنبه از ساعت 14 الی 15و30 در مسجد بلال صدا و سیما برگزار خواهد شد.

مراسم ترحیم دیگری نیز برای این خبرنگار فقید پنجشنبه - 30 مرداد ماه - در کرج برگزار خواهد شد.

این مراسم ترحیم از ساعت 14 الی 15 و30 واقع در مارلیک کرج فاز سوم، خیابان گل مریم‌، مسجد خاتم الانبیاء برگزار خواهد شد.

مهدی نفر، از خبرنگاران فعال حوزه فوتبال پنجشنبه، 22 مرداد ماه طی یک سانحه رانندگی درگذشت. خبرنگار خبرگزاری فارس و برنامه ورزش و مردم به همراه محمد سیانکی، از گزارشگران ورزشی در اتوبان بابایی دچار حادثه شد و درگذشت. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها