تصویربرداری تازه‌ترین سریال مهدی فخیم‌زاده که درباره مبارزه با موادمخدر است و به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز برای نمایش از شبکه یک ساخته می‌شود، امروز با حضور سرهنگ منتظرالمهدی در تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۱۴۷
«قورباغه و قناری» مقابل دوربین فخیم‌زاده

این سریال که پیش از این عملیات فوق سری نام داشت، به «قورباغه و قناری» تغییر نام داده و یکی از متفاوت‌ترین آثار مهدی فخیم‌زاده خواهد بود، چرا که یک داستان معمایی پلیسی را با لحن کمدی و طنز به تصویر می‌کشد.

مهدی فخیم‌زاده تاکنون سریال‌های پلیسی معمایی ساختمان 85 و خواب و بیدار را برای تلویزیون ساخته، در این سریال نیز به قاچاق مواد مخدر و تلاش‌های معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در این زمینه می‌پردازد.

محسن کاسه‌ساز مدیر تولید سریال فوق‌سری در این باره به جام‌جم گفت: تصویربرداری امروز در تهران و در یکی از کارخانه‌های جاده مخصوص کرج آغاز می‌شود و تعدادی از بازیگران سریال نیز انتخاب شده‌اند.

به گفته این مدیر تولید حبیب دهقان‌نسب نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می‌کند، رامین راستاد ایفای نقش یکی از خلافکاران را در این سریال برعهده دارد و گلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی از دیگر بازیگرانی هستند که در قورباغه و قناری حضور خواهند داشت.

وی درباره داستان قورباغه و قناری گفت: فیلمنامه این سریال را حسین تراب‌نژاد نوشته است و داستان درباره عملیات ویژه فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کاسه‌ساز از حضور مهدی فخیم‌زاده در جمع بازیگران این سریال خبر داد و گفت: وی علاوه بر کارگردانی، در نقش سرهنگ مقدم یا ناصر پاپتی بازی خواهد کرد. وی افزود: بیش از 20 نقش اصلی در این سریال داریم که هنوز همه بازیگران نقش‌ها انتخاب نشده‌اند.

این مدیر تولید از طراحی و بازسازیی فضایی شبیه به ستاد فرماندهی مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی خبر داد و گفت: از آنجا که بخش‌های قابل توجهی از داستان این سریال در ستاد مبارزه با موادمخدر رخ می‌دهد و طبیعی است که تصویربرداری در خود ستاد باعث اختلال در کار پلیس می‌شود و معقول نیست، در یکی از کارخانه‌های جاده مخصوص کرج، دفتر این ستاد طراحی و به نوعی بازسازی شده است. وی درباره این بخش از سریال گفت: احتمالا نزدیک به یک ماه از تصویربرداری سریال به سکانس‌های مربوط به عملیات پلیس و ستاد مبارزه با موادمخدر اختصاص خواهد داشت. دیگر سکانس‌های آن نیز در تهران تصویربرداری خواهد شد و چند سکانس جاده‌ای هم خواهیم داشت.

در تولید این سریال فرشاد گل‌سفیدی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بابک پناهی طراحی صحنه و لباس و مهدیه اعرابی طراح گریم حضور خواهند داشت. سرهنگ عبدالله قاسمی مشاور انتظامی سریال قورباغه و قناری است و بهنام خاکسار طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه یارانه‌ای این سریال را برعهده دارد.

قورباغه و قناری برای پخش در زمستان امسال با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در شبکه یک تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها