در حالی که این روز‌ها مسعود فراستی، منتقد سابق برنامه هفت و یکی از جنجالی‌ترین منتقدان چند سال اخیر هر شب در شبکه نمایش به نقد یکی از فیلم‌های کلاسیک تاریخ سینما می‌پردازد، خبردار شدیم که قرار است به زودی به عنوان کار‌شناس در یکی از برنامه‌های تازه تولید شبکه سه به نقد برنامه‌های ماهواره‌ای بپردازد.
کد خبر: ۷۰۱۴۸۹
مسعود فراستی سریال‌های ماهواره را نقد می‌کند

این برنامه را که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، سید صابر امامی برای شبکه سه تولید می‌کند و قرار است از هفته آینده پخش آن آغاز شود.

امامی در خصوص جزئیات این برنامه می‌گوید: «این برنامه ۲۶ قسمتی است و هر هفته در قالب آیتم‌های متنوع و مختلف زوایای برنامه‌های ماهواره‌ای را بررسی می‌کند. بخش موسیقایی به بررسی موسیقی شبکه‌های ماهواره‌ای می‌پردازد. بخش سریال‌های ماهواره‌ای و آثار سینمایی نیز مستند‌ها و فیلم‌های ماهواره‌ای را بررسی می‌کند که این بخش به صورت خاص با حضور مسعود فراستی است.»

اما به گفته امامی این برنامه آیتمی هم در خصوص بحث سبک زندگی که شبکه‌های ماهواره‌ای آن را در برنامه‌های خود تبلیغ می‌کنند دارد که البته نکته جالب این است که هر کدام از این آیتم‌ها تیم تولید جداگانه‌ای دارد. از دیگر نکات مهم این برنامه حضور چهره‌های شاخص سینما و تلویزیون در بحث‌های مختلف این برنامه است: «ما سعی کردیم در همه بخش‌های برنامه کار‌شناسان یا هنرمندان عرصه‌های مختلف سینما و تلویزیون حضور داشته باشند و چه کارگردان و چه تهیه‌کننده به این موضوع توجه دارند. این افراد نظرات خودشان را در قالب کار‌شناسی ارائه خواهند داد و نمی‌خواهیم برنامه به سمت کار‌شناسی صرف برود چون مخاطب خسته می‌شود.»
امامی در خصوص این‌که چه شد تولید برنامه به شبکه سه رسید، می‌گوید: «ما جلسات متعددی در صدا و سیما داشتیم و سعی کردیم فرم برنامه شکلی متفاوت داشته باشد. گروه اجتماعی شبکه سه سیما از این برنامه استقبال خوبی کردند و از لحاظ سخت‌افزاری و دکور و نرم‌افزاری ما را یاری کردند که بتوانیم این برنامه را با فرمی خاص روی آنتن ببریم.»

به گفته امامی این برنامه ۱۷ مرداد روی آنتن می‌رود و چند گزینه برای نام آن وجود دارد که هنوز قطعی نشده است. محمد صائبی و مریم بابایی کارگردانان این برنامه هستند و سردبیر آن احمد دانش است. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها