پوریا پورسرخ درخصوص فعالیتش در تلویزیون می‌گوید: در این چند سال اخیر پُزهایی بوده است که به سینما برویم و تلویزیون نیاییم، اما من همیشه سعی کردم با یک فشردگی کمتر یا بیشتر در تلویزیون حضور داشته باشم و خروجی‌های کارهایم معمولا به گونه‌ای بوده است که حداقل خود من را راضی کرده است.
کد خبر: ۶۸۱۹۳۵
پوریا پورسرخ:‌ نقش جوان از فرنگ برگشته را بازی می‌کنم

این بازیگر که این روزها در سریال 100 قسمتی «کیمیا» در نقش «آرش» شخصیتی که از فرنگ برگشته است، ایفای نقش می‌کند خاطرنشان کرد: در این چند سال چیزی که من را ناراحت می‌کرد این بود که همه سریال‌ها تبدیل به مینی‌سریال شده‌اند؛ یعنی جز سریال‌های ماه رمضانی که نهایتا 30 قسمت است، قالب کارها 13 قسمت بیشتر نیست. اما تجربه سریال‌های طولانی در تلویزیون خودمان و همچنین شبکه‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که سریال‌های طولانی قسمت با شخصیت‌ها و بچه‌قصه‌های مختلف، باعث می‌شود تا مخاطب کاملا با این نوع سریال‌ها ارتباط برقرار کند. در صورتی که در سریال‌ها با قسمت‌های پایین اگر مخاطب یک قسمت را از دست دهد، بخش زیادی از داستان را از دست داده است.

وی در این راستا به سریال «کیمیا» اشاره کرد که اولین سریال 100 قسمتی است که تلویزیون آن را تجربه می‌کند و گفت: از این بابت خیلی خوشحالم. «کیمیا» اولین سریال با تعداد قسمت‌های بالاست؛ سریالی که اپیزودیک نیست و مهم‌تر از آن کاری است که تاریخ معاصر ایران را ورق می‌زند. تاریخ قبل از انقلاب، مقطع جنگ و زمان حال.

/Media/Image/1392/08/04/635183829742033968.jpg

این بازیگر با بیان اینکه رغبت زیادی برای حضور در سریال «کیمیا» داشته است، گفت: این سریال قرار بود یک سال قبل از اینکه کلید بخورد ساخته شود اما ساخت آن به تعویق افتاد. من نیز در این کار رغبت زیادی برای حضور داشتم به دلیل اینکه در نوع خودش می‌تواند کار منحصر به فردی باشد. همچنین حضور بازیگران توانمند و همچنین خود جواد افشار به عنوان کارگردان از مزیت‌های این مجموعه جدید است.

پورسرخ تأکید کرد: نتیجه خروجی «کیمیا» به یادماندنی خواهد شد.

او با اشاره به نقش خود در «کیمیا» که جوانی از فرنگ برگشته است، گفت: از سن جوانی تا پیریِ من، در این مجموعه به تصویر کشیده می‌شود.

پورسرخ در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اولین تولیدات شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: چند سال پیش وقتی پای سریال‌ها به شبکه نمایش خانگی باز شد، لطیفی از اولین کارگردانان آن بود. من نیز قرار بود در آن سریال ایفای نقش داشته باشم. از او خواهش کردم این سریال را با تمام انرژی بسازد به خاطر اینکه اگر این سریال‌ها بیایند و دیده شوند، یک ارتباط کاری برای اهالی سینما باز می‌شود.

پورپا پورسرخ در پایان صحبت‌هایش درخصوص اقدام تلویزیون به راه‌اندازی موزه تلویزیون و شهرک تلویزیونی اظهار کرد: طبیعتا اقدام خوبی است اما فکر می‌کنم خیلی از وسایلی که ما هنوز در مجموعه‌ها از آنها استفاده می‌کنیم همین حالا هم باید در موزه باشند و به نظر من یک تکان بخورند از هم جدا می‌شوند. تلویزیون خیلی از کارهای دیگر را باید انجام دهد که در کنار آن‌ها ایجاد شهرک و موزه کار خوبی است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها