حسن جوهرچی بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره شایعه تصادف و رفتن به کمایش گفت: من خودم نیز از شنیدن این خبر بسیار متعجب شدم. این گونه شایعات بیشتر به دلیل شهرت افراد است که یکی از معایب مشهوربودن شایعه است، حالا نه فقط من بلکه درباره همه همکاران ما این موضوع متاسفانه وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۳
تکذیب خبر مرگ مغزی حسن جوهرچی

جوهرچی گفت: خودم نیز از شنیدن خبر مرگ مغزی شدن خود بسیار هم متعجب شدم.
حسن جوهرچی بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، درباره شایعه تصادف و رفتن به کمایش گفت: من خودم نیز از شنیدن این خبر بسیار متعجب شدم. این گونه شایعات بیشتر به دلیل شهرت افراد است که یکی از معایب مشهوربودن شایعه است، حالا نه فقط من بلکه درباره همه همکاران ما این موضوع متاسفانه وجود دارد.
وی افزود: این نوع خبرها بیشتر باعث دلخوری ما می شود، زیرا ما به خاطر همین مردم است که در سخت ترین شرایط کار می کنیم و بعد وقتی این جور خبرها را می شنویم، بیشتر دلگیر می شویم.
جوهرچی در خصوص پیگیری این مسئله بیان کرد: مسئله شایعه مسئله ای نیست که ما بتوانیم با آن مقابله کنیم، بلکه فرهنگ استفاده از شبکه های مجازی باید شکل گیرد.
جوهرچی خاطرنشان کرد: متاسفانه درباره من در شبکه های مجازی خیلی اخبار ضد و نقیضی ایجاد شده بود و من از همین جا اعلام می کنم که در هیچ شبکه مجازی هیچ صفحه ای، هیچ سایتی یا آدرسی ندارم و اگر خبری از قول من چاپ شد، قطعا شایعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها