اگر می خواهی مردی را بشناسی اول ‌ به کفش هایش نگا‌ه کن

شخصیت‌شناسی با کفش

شاید برای شروع رجوع به این ضرب‌المثل ایتالیایی‌کافی باشد. آنها معتقدند اگر می‌خواهی مردی را بشناسی اول به کفش‌های او نگاه کن. اما باید قبول کرد که این ضرب‌المثل فقط یک ادعای ساده نیست و شخصیت‌شناسی مردان از روی کفش، مدت‌هاست ‌ از طریق تحقیقات علمی هم به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۷۵
شخصیت‌شناسی با کفش

به گزارش جام جم سرا به نقل از ضمیمه چاردیواری ، با این توصیف کفش‌های شما هر مدلی که باشد، می‌‌شود با نگاه کردن به آنها تا حدی درباره شخصیت‌تان قضاوت کرد؛ چون رنگ، مدل، قیمت و شکل ظاهری آنها می‌تواند ویژگی‌های شخصیتی و احساسی صاحب آن را آشکار کند.

نوک تیز‌پوش‌ها: براساس تحقیقات به اثبات رسیده روان‌شناسان مد،این مدل کفش را بیشتر پای مردان محافظه کار می‌توان دید. همان‌هایی که از مسئولیت شانه خالی می‌کنند و همیشه به دنبال راه فرار از موقعیت‌های سخت می‌گردند. از طرف دیگر صاحبان این کفش‌ها بیشتر از بقیه مردان اهل رفیق بازی هستند و زندگی مجردی را به متاهل شدن ترجیح می‌دهند. با این اوصاف زندگی با صاحبان کفش‌های نوک تیز سخت به نظر می‌رسد، اما با صبوری می‌توانید از ویژگی‌های منفی شخصیت آنها، امتیازهای بزرگی برای خود بسازید چون مهربانی جزو شخصیت طرفداران این نوع کفش‌هاست.

اسپرت‌پوش‌ها: این گروه که جمعیت زیادی دارند با پوشیدن کفش‌های ورزشی به شما می‌گویند ‌ نمی‌توانند راحت به هر کسی اعتماد کنند. این مردان ورزشی‌پوش، همیشه به دنبال یک دوست صمیمی هستند تا بتوانند براحتی و بدون توقع با او صحبت و درد دل کنند. بنابراین برای نزدیک شدن به مردانی با کفش‌های اسپرت باید ابتدا اعتماد آنها را جلب کنید تا با شما احساس صمیمیت کنند. آنها اهل اماکن شلوغ و پر رفت و آمد نیستند و برای تفریح به دنبال چادر زدن در یک طبیعت بکر می‌گردند. چون به عقیده آنها هیچ چیز مانند طبیعت حالشان را خوب نمی‌کند. پس پیشنهاد طبیعت گردی و هدیه کردن چیزهایی از جنس طبیعت برای آنها بسیار خوشایند خواهد بود.

مردانی با کفش‌های نوک‌گرد: مهم‌ترین نکته درباره شخصیت مردانی که این نوع کفش‌ها را انتخاب می‌کنند و می‌پوشند صراحت لهجه و ضابطه رفتاری آنهاست. چون در شخصیت‌شناسی صاحبان این نوع کفش‌ها نشانه‌هایی بارز از قدرت و مردانگی دیده می‌شود، یعنی طرفداران این مدل کفش‌ها کمی دیکتاتور هستند و طبق قواعد خاصی زندگی می‌کنند. از همه مهم‌تر این‌که آنها انتظار دارند تا شما هم قوانین آنها را زیر پا نگذارید و گاهی آنها را در لاک تنهایی‌شان رها کنید. رفتار کردن با این مردان فوت و فن‌های خودش را دارد پس اگر انعطاف‌پذیر نیستید یا هنوز چیزی از قلق‌های رفتاری‌شان نمی‌دانید به آنها نزدیک نشوید.

مردانی که چهارگوش می‌پوشند: این سبک کفش هم که سال‌های زیادی است در پای مردان جا خوش کرده تعاریف زیادی از شخصیت مصرف‌کننده خود به همراه دارد. از همه مهم‌تر این‌که مردان چهارگوش‌پوش صادق و قابل اعتمادند.

شخصیت آنها انعطاف خاصی دارد اما تا جایی که مسائل مختلف دیگران آنها را به دردسر نیندازد. او مردی است که می‌توانید، مطمئن باشید پشت شما را خالی نکند، ولی اگر گاهی به رفتارش انتقادی دارید، نباید آن را مستقیم‌ بازگو کنید. مقدمه‌چینی و کمی تعریف و تمجید بهترین روش برای رساندن منظور و نتیجه بخش بودن انتقاد شما در او خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها