مواد لازم برای مواد میانی: 1.4 پیمانه پنیر موتزارلای رنده شده, 3 پیمانه پوره سیب زمینی, 2قاشق سوپخوری پنیر پارمسان رنده شده, 2 ق س جعفری خرد شده, 1 پیمانه برنج پخته 1.2 پیمانه کنگر خرد شده 2 قاشق سوپخوری نخود فرنگی پخته 1 عدد تخم مرغ به میزان لازم نمک و فلفل مواد لازم برای خمیر 1.3پیمانه آرد سفید 1 عدد تخم مرغ بزرگ 2 قاشق سوپخوری آب 1 تا 2 پیمانه پودر سوخاری 3 تا 4 پیمانه روغن گیاهی
کد خبر: ۸۳۰۳۵۰

طرز تهیه توپی های برنجی، هم گرد و هم مغزدار

طرز تهیه:

1. برای تهیه مواد میانی، پنیر موتزارلا، کنگر،نخود فرنگی، جعفری، برنج، پنیر پارمسان، به میزان لازم نمک و فلفل را داخل ظرف غذا ساز بریزید وکاملا با هم مخلوط کنید، سپس مواد را داخل یک کاسه بریزید و کنار بگذارید.

2. در یک کاسه دیگر پوره سیب زمینی را با 1 عدد تخم مرغ مخلوط کنید، سپس مقداری از آن را بردارید و به شکل توپ در آوردید. سپس مقداری از مواد میانی را داخل هر کدام از توپ ها ریخته و آنها را دوباره گرد کنید، طوری که کاملا مواد میانی را بپوشاند.

3. اکنون در یک کاسه پودر سوخاری، در یک کاسه دیگر آرد و در کاسه سوم تخم مرغ و آب را که با هم مخلوط کرده اید بریزید. حالا هر کدام از توپ ها را ابتدا در کاسه آرد بغلتانید، سپس آنها را داخل مخلوط تخم مرغ و آب بغلتانید و در انتها آنها را داخل پودر سوخاری قرار دهید و آغشته کنید.

4. در یک قابلمه مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا کاملا داغ شود، سپس توپ ها را داخل آن خوب سرخ کنید. توپ های سرخ شده را روی یک صافی قرار دهید تا روغن آنها گرفته شود، سپس سرو کنید.(آشپزی مثبت)

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پیراشکی بازاری کرم دار یا شکلاتی بدون فر در 7 گام

                     طرز تهیه پیراشکی گوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها