خانمی ۴۲ ساله که ۱۲۰۰ شاکی دارد،‌پس از گذشت ۲ هفته از زمان دستگیری‌اش هنوز درباره اتهامات وارد شده علیه خود سخنی به میان نیاورده‌است. وی متهم شده است که به بهانه برگزاری سفرهای زیارتی، حدود ۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
کد خبر: ۸۰۷۰۲۸
کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی زنی از ۱۲۰۰ قوم و خویش خود!

شاکیان این خانم که عمدتا از اقوام و بستگان او هستند می‌گویند او از ۵ سال قبل این کار را شروع کرده بود.
گرچه دادستانی شهرستان قم که عمده شاکیان در این دادسرا طرح دعوا کرده‌اند هنوز اعلام رسمی دراین‌باره نکرده است اما پلیس این زن را دو هفته قبل در تهران بازداشت کرده است. این در حالی است که او تاکنون به بهانه‌هایی از جمله ناخوش‌احوالی از زیر بار پاسخگویی در بازجویی‌ها شانه خالی کرده است.
یکی از شاکیان این زن گفت: او یکی از فامیل‌های ما است و ما هیچ‌گاه گمان نمی‌بردیم که چنین کاری بکند. او گفت برای آژانس کار می‌کند و حتی ما یک بار از او تور سوریه خریداری کردیم، ولی الان ۲ سال است که برای سفر به مکه از ما پول گرفته و بعد از گرفتن پول، نه خبری از پول شد و نه خبری از خود او.
یکی دیگر از زنانی که قربانی کلاهبرداری‌های این زن شده است توضیح داد: این زن بیشتر سراغ اقوام و فامیل خود رفته است. او سال ۱۳۹۲ به همه بستگان گفت که برای نوروز ۱۳۹۴ تور زیارتی مکه دارد و چون قبلاً تورهای زیارتی دیگری برگزار کرده بود ما هم به او اعتماد کردیم. او بیشتر با جلب اعتماد اقوام خود در یکی از روستاهای اطراف قم پول آن‌ها را به جیب زده بود.
یکی دیگر از شکات که ۴۸ میلیون‌تومان از این زن طلبکار است درباره شکایتش گفت: من بجز ثبت نام برای سفر به مکه مقدار قابل توجهی از سرمایه‌ام را به ایشان دادم چون او وعده داده بود که آژانس مسافرتی که برایش کار می‌کند دلار با قیمت دولتی می‌فروشد و من می‌خواستم از این طریق معامله مطمئنی انجام داده باشم.
وی همچنین تأکید کرد: این خانم ابتدا در چندمرحله برای من دلار با قیمت دولتی آورد و بعد که خوب اعتماد من جلب شد و رقم قابل توجهی از من گرفت دیگر به تلفن‌هایم جواب نداد. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها