اگر بوی بدی را در یخچال حس می‌کنید و نمی‌توانید از شر آن خلاص شوید، توصیه‌های ما را عملی کنید. با این کار یخچالی تمیز و خوشبو خواهید داشت.
کد خبر: ۵۵۵۱۸۰

* یخچال را خاموش کنید و تاریخ مصرف همه مواد داخل یخچال را چک کنید. تاریخ گذشته‌ها را بی‌هیچ تردیدی روانه سطل آشغال کنید.

* مخلوطی از جوش‌شیرین و آب گرم درست کنید. نصف لیوان جوش‌شیرین و حدود ۴ لیتر آب می‌تواند یک یخچال بزرگ را تمیز کند.

* تمام قفسه‌ها، کشوها و قطعات متحرک یخچال را در بیاورید و آنها را به طور کامل با این محلول بشورید. دیواره، کف و داخل در یخچال را از قلم نیاندازید.

* بعد از خشک شدن دیواره‌ها و طبقات در یک ظرف کوچک مقداری جوش شیرین بریزید و بگذارید گوشه یخچال بماند. این ظرف برای همیشه با بوی ماندگی و بد موادغذایی داخل یخچال خواهد جنگید. هر ماه این سنگر ضد بو را با جوش‌شیرین تازه تقویت کنید.

* سرکه سفید هم مانند جوش‌شیرین بوها را خنثی می‌کند. اگر جوش‌شیرین نداشتید می‌توانید در همه این مراحل از سرکه سفید استفاده کنید.

* جو، قهوه و زغال هم می‌توانند نقش یک بوگیر طبیعی را برای یخچال بازی کنند. در یک کیسه توری یا یک جوراب تمیز زنانه، مقداری جو یا دانه قهوه یا چند تکه ذغال بریزید و بگذارید برای همیشه در یخچال بماند

>> رنگی رنگی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
گلكار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
۰
۰
هرفردی ازابتدای وجود چیزی نمیداند وباید كلی ازاطلاعات مفید رابیاموزد .بهترین روش فراگیری استفاده ازیادگرفته های دیگران است.وشایسته ترین وظایف انسانی اموزش روشهای نیكو به سایر انسانها میباشد.اموزگاران هستند كه میتوانند پایه های توانمند جوامع را بنیان گذاری نمایند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها