داماد عصبانی چراغ زندگی مادر زن 70 ساله خود در تالش را با تفنگ شکاری خاموش کرد.
کد خبر: ۵۳۷۴۶۴
کشتن مادرزن با تفنگ شکاری

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تالش به دنبال کسب خبری مبنی بر وقوع قتل پیرزن 70 ساله در کلبه ییلاقی‌اش واقع در این شهرستان، بلافاصله در محل حاضر شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان در بررسی خود از صحنه قتل و اطلاع یافتند که پیرزن با شوهر 88 ساله‌اش در کلبه ییلاقی خود با خوشی و تفاهم زندگی می‌کرده است، بنابراین ذهنیت خود را به شخص یا اشخاص دیگری معطوف کردند.

گروه‌های عملیاتی پلیس آگاهی تالش در تحقیقاتی که از دختر مقتوله به عمل آوردند، وی عنوان کرد که چندی پیش از شوهرش به دلیل داشتن اعتیاد و اختلاف جدا شده و به دلیل پرداخت نکردن مهریه به مدت 20 روز روانه زندان شد و این شخص پیش از آزادی، بارها مادرش را تهدید به مرگ کرده بود.

ماموران با اطمینان از اطلاعات به دست آمده، داماد مقتوله را طی عملیاتی دستگیر کردند و هر چند متهم در ابتدا منکر انجام قتل شد اما در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی، لب به اعتراف گشود و به قتل مادرزن خود اعتراف کرد.

قاتل در در اعتراف خود گفت: حدود 10 سال پیش با دختر مقتوله ازدواج کردم و به دلیل اختلاف خانوادگی از هم جدا شدیم و به دلیل نپرداختن مهریه روانه زندان شدم و مبالغی وجه نقد و اسباب و اثاثیه منزل بنده نیز ضبط شد.

داماد قاتل ادامه داد: به همین دلیل تصمیم به قتل همسر مطلقه‌ام گرفتم و یک روز قبل از حادثه به منزل پدرم واقع در ییلاق رفتم و اسلحه شکاری او را برداشتم و به منزل پدر زن سابقم رفتم اما همسر و پدرش حضور نداشتند و با مادر زنم به مشاجره لفظی پرداختم و از اینکه آنها موجب بدبختی من شده‌ بودند با شلیک یک گلوله شکاری مادرزنم را به قتل رساندم و متواری شدم.

متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و راهی زندان شد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها