حضرت آیتالله خامنهای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، در دیدار وزیر ، معاونان و مدیران وزارت اطلاعات ضمن قدردانی از تلاشها و مجاهدت خاموش مسوولان و کارکنان این وزارتخانه تاکید کردند:
کد خبر: ۴۹۴۶۸
وزارت اطلاعات در طول 20 سال گذشته و همچنین عناصر اصلی این وزارتخانه قبل از تشکیل آن و در سالهای ابتدایی انقلاب ، کارهای بزرگی انجام دادهاند که برخی از آنها منحصر به فرد است.
به گزارش ایسنا ، ایشان با تاکید بر لزوم قدرشناسی خدمات وزارت اطلاعات ، مهمترین عامل موفقیت مسوولان و کارکنان این وزارتخانه را ایمان دینی آنان دانستند و خاطرنشان کردند: باید «ایمان و عشق به خدا و یاد محاسبه الهی» همواره حفظ و تقویت شود تا کارآیی این مجموعه بیش از پیش افزایش یابد.
مقام معظم رهبری ، افزودند: باید از فرصتهایی همچون ماههای رجب ، شعبان و رمضان جهت نزدیکتر شدن به خدا ، کسب معنویت و تقویت ایمان دینی استفاده کرد.
در این دیدار ، حجتالاسلام والمسلمین یونسی وزیر اطلاعات با اشاره به بیستمین سال تاسیس وزارت اطلاعات ، گفت: در این 20 سال به رغم فراز و نشیبهای مختلف ، در عزم و اراده سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچ خللی ایجاد نشده و آنان همچنان با عشق به اسلام و نظام اسلامی آماده جانفشانی و مجاهدت در راه انقلاب و مردم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها