شورولت در اقدامی جالب از ستاره خودروی خود به نام سابربن در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۰۳
شورولت سابربن ستاره‌دار شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله افراد بسیاری به پیاده‌ روی هالیوود می‌روند تا در آن‌جا ستاره‌های افراد مشهور و ماندگار تاریخ را مشاهده کنند.

در این پیاده‌رو اسامی افراد زیادی به چشم می‌خورد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به محمدعلی کلی، نیل آرمسترانگ و چارلی چاپلین اشاره کرد. اما در میان به تازگی گزارشی منتشر شده است که از درخشش یک ستاره جدید و کمی عجیب به ما خبر می‌دهد.

در جدیدترین اقدام انجام شده در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک ستاره به نام شورولت سابربن قرار گرفته است.

سابربن را می‌توان اولین خودرویی دانست که ستاره مشهور هالیوود را از آن خود کرده است. دلیل این که این ستاره ارزشمند به این خودرو رسیده حضور ۷۰ ساله آن در صنعت سینما اعلام شده است.

مدیرعامل اتاق بازرگانی هالیوود درباره این اتفاق گفته است که این خودرو بیش از شش دهه در فیلم‌های مختلف کلاسیک و نمایش‌های تلویزیونی بوده است و همین امر موجب شده ما آن را به عنوان یکی از اعضای اصلی و بین بازیگران تثبیت شده ببینیم. اکنون این خودروی جذاب ستاره‌ای بین افراد مشهور بسیاری که در تاریخ تاثیرگذار بوده‌اند دارد و به همین دلیل هیچگاه فراموش نخواهد شد.

تعداد فیلم‌هایی که این خودرو در آن‌ها حضور داشته است به بیش از ۱۷۵۰ می‌رسد. کار سابربن شورولت از سال ۱۹۵۰ آغاز شده است. این خودرو قدرتمند تاکنون در سریال‌های مختلف (حداقل یک‌بار در سال) حضور داشته است. می‌توان این خودرو را یکی از پر استفاده‌ترین وسایل نقلیه در دنیای سینما و تلویزیون دانست.

یکی از افرادی که مسئول هماهنگ کردن خودرو‌های هالیوود است درباره این خودرو صحبت‌های جالبی کرده که در بخشی از آن به انعطاف‌پذیری بالای سابربن اشاره شده است. به عقیده این فرد سابربن توانایی دارد با هر شخصیتی سازگار شود. همچنین او معتقد است وجود این خودرو به رنگ مشکی در هر صحنه باعث بیشتر شدن اهمیت آن می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها