مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا پایان هفته گفت: از اواخر وقت روز پنج‌شنبه (۲۱ آذرماه) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۳۲
تداوم بارش‌ها در کشور تا پایان هفته

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، صادق ضیائیان اظهار کرد: طی امروز (۱۸ آذرماه) در شمال شرق مناطقی از شرق استان‌های ساحلی خزر، استان اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران، وزش باد در نقاط سردسیر بارش برف و در استان هرمزگان و جنوب استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا و پس‌فردا (۱۹ و ۲۰ آذرماه) در مناطق مرزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط غرب ارتفاعات رشته‌ کوه البرز و برخی نقاط شرق کشور بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این‌که خلیج فارس و تنگه هرمز از امروز تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ آذرماه) مواج است، تصریح کرد: روز پنج‌شنبه (۲۱ آذرماه) در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: از اواخر پنج‌شنبه (۲۱ آذرماه) سامانه بارشی وارد کشور شده و طی روز جمعه (۲۲ آذرماه) نیمه غربی کشور و از بعد از ظهر جمعه علاوه بر نیمه غربی، شمال شرق و شرق را در بر می‌گیرد و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رعد و برق و وزش باد شدید موقت می‌شود.

وی در پایان درباره‌ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۹ آذرماه) نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۰ آذرماه) نیمه ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها