در 10 روز آینده میزان بارندگی ها به طور مرتب در کلیه نقاط کشور ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۴۱
بارش باران در کلیه نقاط کشور تا 10 روز آینده

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه مسئول مرکز ملی پایش و هشدار خشکسالی و مدیریت بحران در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد: دو موج در 10 روز آینده اغلب نقاط کشور را در برمی گیرد. همه نقاط کشور با بارندگی مواجه خواهند، به خصوص در جنوب غرب کشور.

وظیفه گفت: استان های چهارمحال بختیاری، شمال و شرق استان خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد نقاطی هستند که شاهد بیشترین بارندگی خواهند بود و میزان بارندگی در آنها رضایت بخش است.

مسئول مرکز ملی پایش و هشدار خشکسالی و مدیریت بحران افزود: لرستان، ایلام و کرمانشاه نیز نقاطی هستند که نسبت به سایر استان ها بارش کمتری داشته اند. تا الان بارش های این استان ها زیر حد متوسط بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت: تا دو هفته آینده پیش بینی می شود این نقاط کم بارش نیز با بارندگی های خوبی روبرو شوند تا شرایط کنونی تا حدودی جبران شود.

وی ادامه داد: بارندگی های کشور از آبان ماه آغاز شده است و تا اردیبهشت ماه ادامه دارد. بعد از آن در بخش های جنوبی به طور کامل قطع می شود و تا آبان ماه دیگر بارندگی نخواهند داشت.

وظیفه خاطرنشان کرد: نقاط جنوبی کشور برای سال آینده حداقل تا شش ماه بارندگی نخواهند داشت. بارش در این نقاط محدود به اواخر پاییز، زمستان و نیمه اول بهار آینده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها