رئیس سازمان اورژانس تهران، از استقرار نیرو‌های اورژانس در ۱۴ نقطه از میادین اصلی و چهارراه‌های پرترافیک شهر برای خدمات رسانی به شهروندان در پی آلودگی هوا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۷۱
استقرار اورژانس در ۱۴ نقطه از معابر پرترافیک شهر

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، پیمان صابریان رئیس سازمان اورژانس تهران با اشاره به آمادگی اورژانس تهران برای خدمات رسانی به شهروندان در روز‌های آلوده شهر تهران، گفت: استقرار نیرو‌های اورژانس اکنون در حدود ۱۴ نقطه از میادین اصلی و چهارراه‌های پرترافیک شهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استقرار اتوبوس آمبولانس و آمبولانس در سطح شهر برای کمک به شهروندان در سطح شهر بوده است، افزود: نیرو‌های اورژانس از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

صابریان با تاکید بر اینکه مردم اگر دچار عوارض آلودگی هوا از جمله سردرد، تنگی نفس و درد قفسه سینه شدند می‌توانند از اورژانس کمک بگیرند، تصریح کرد: آمبولانس‌های مستقر در سطح شهر آماده کمک به شهروندان بوده و اگر به صورت سرپایی مداوا کافی باشد انجام داده و در صورت لزوم اعزام به بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس تهران یادآور شد: تا زمانی که تداوم آلودگی در سطح شهر تهران داشته باشیم استقرار نیرو‌های اورژانس در میادین و معابر شهری وجود خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها