آیا نام موسسه WES کانادا به گوشتان خورده؟
کد خبر: ۱۲۳۲۰۲۱
با تاییدیه WES به گواهینامه های خود اعتبار جهانی دهید

آیا تاکنون به مهاجرت به کانادا فکر کرده اید؟ اگر پاسخ تان به این پرسش مثبت است و تصمیم گرفته اید به این کشور مهاجرت کنید پس قطعا هدف خود را هم معین کرده اید. اما با هر انگیزه و هدفی که قصد مهاجرت دارید، این را بدانید که یکی از نیازمندی های شما، تایید شدن مدارک تان توسط موسسه سرویس تحصیلی جهانی (world education service) یا همان WES می باشد.

سالانه افراد بسیاری برای کار یا تحصیل به کانادا مهاجرت می کنند، اما آیا می دانید معمولا با چه مدارک تحصیلی اقدام می کنند؟ یا چطور مدارک شان را به تایید سازمان ها و مراکز آموزشی می رسانند؟ این گونه سوال ها در ذهن اکثر افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند به وجود می آید. شاید شما یکی از کسانی هستید که قصد دارید در یکی از دانشگاه های برتر کانادا به ادامه تحصیل بپردازید اما نمی دانید چطور این کار را انجام دهید؛ بسیار ساده است. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت آماده است تا به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده و شما را چندین قدم به مهاجرت، کار و تحصیل در کانادا نزدیک کند.

اگر خودتان به دنبال کارهای مهاجرت تحصیلی و کاری تان به کانادا هستید، بهتر است بدانید که راه آسانی را در پیش ندارید. اغلب دانشگاه های معتبر کانادا علاوه بر مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی، از دانشجویان و متقاضیان پذیرش، تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی را نیز درخواست می کنند. برای نمونه یکی از مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا به شیوه ی اخذ ویزای نیروی متخصص (Federal Skilled Worker Program) دریافت تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی می باشد.

پس بهتر است برای برداشتن قدم هایی با ریسک کمتر امور خود را به وکلا و مشاوران مهاجرتی بسپارید. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت در کوتاه ترین زمان ممکن مدارک شما را به تایید سازمان ارزیابی جهانی (WES) رسانده و به شما عزیزان کمک می کند تا درصورت داشتن شرایط لازم به تحصیل در دانشگاه های برتر و یا کار در این کشور بپردازید.

موسسه WES کانادا چیست؟

رویای کار یا ادامه تحصیل در کشورهای طراز اول دنیا موضوعی نیست که به همین راحتی بشود دست از آن کشید. بسیاری از شما قصد دارید به زودی این رویا را به واقعیت تبدیل کنید؛ شاید بهتر باشد قبل از هر اقدامی با سازمان هایی که می توانند در این راه به شما کمک کنند آشنا شوید.

یکی از بهترین سازمان ها در این زمینه WES می باشد، یک سازمان غیر انتفاعی، برای کمک به متخصصان و دانشجویان بین المللی در راستای دستیابی به اهداف آموزشی و حرفه ای خود در کانادا و ایالت متحده. WES کانادا یا همان ارزشیابی مدارک تحصیلی دقیقا مانند یک پاسپورت استخدامی یا تحصیلی برای کار و تحصیل در امریکا و کانادا عمل می کند. مدارکی که تاییدیه WES کانادا را دارند از اعتبار بسیاری بر خوردار خواهند شد و صاحبان آن ها می توانند در هر شرکت و موسسه و یا هر مدرسه و دانشگاهی حضور داشته باشند.

تعداد بسیاری از دانشگاه های کانادا در کنار سایر مدارک مورد نیاز برای پذیرش دانشجو، از متقاضیان، درخواست تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی را نیز می نمایند. چه تمایل داشته باشید در این کشور ها به ادامه تحصیل بپردازید و چه به دنبال دریافت یک گواهینامه حرفه ای باشید، این موسسه می تواند تاییدی برای شما از نظر تحصیلات آکادمیک بین المللی باشد.

به طور کلی می توان نتیجه گرفت که یکی از مدارک لازم جهت اقدام برای مهاجرت و تحصیل در این کشورها و به خصوص کانادا، دریافت تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی است. مسلما این سوال برای تان پیش می آید که این موسسه چگونه عمل می کند؟ موسسه WES کانادا می تواند مدارک تحصیلی که از هر کشوری دارید معادل سازی و تایید نماید، در حقیقت شما با کمک آن می توانید در کانادا مشغول به کار یا تحصیلی شوید.

استفاده از خدمات WES چه مزایایی دارد؟

شما با دریافت تاییدیه سازمان WES از مزایای بسیاری برخوردار می شوید. بخشی از این مزایا می تواند شما را در یافتن کار و انتخاب مرکز آموزشی برای ادامه تحصیل یاری دهد. در حقیقت خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی WES برای مهاجرت و اخذ شهروندی کانادا طراحی شده است، تا به کمک آن بتوانید در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوید.

با دریافت تاییدیه سازمان ارزیابی جهانی کانادا، مدارک تحصیلی تان در این کشور به رسمیت شناخته می شود و به کمک آن می توانید به سایر اهداف تان در کانادا دست پیدا کنید. نکته جالب این است که تاییدیه این سازمان به مدت 5 سال از تاریخ صدور آن، اعتبار دارد و می توانید مدارک و گزارشات ارزشیابی خود را برای استفاده در آینده حفظ کنید. اما در این میان بسیاری از افراد به اشتباه بر این باورند که توانایی های بازرگانی یا کاری شان نیز توسط WES بررسی و ارزیابی می شود، در حالی که این طور نیست. سازمان ارزیابی جهانی کانادا تنها گواهینامه های تحصیلی را مورد ارزیابی قرار داده و ارزش گذاری می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها