وزیر راه گفت: مهم‌ترین اقدامی که برای اربعین صورت گرفته، بحث پیش بینی ناوگان حمل و نقل و ۸ هزار دستگاه اتوبوس است.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۶۹
۸ هزار دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

به گزارش جام جم آنلاین، محمد اسلامی وزیر راه‌ و شهرسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهم ترین اقدامی که برای در اربعین امسال صورت گرفته، بحث پیش بینی ناوگان حمل و نقل و تامین ۸ هزار دستگاه اتوبوس است.

او بیان کرد: بر اساس ستاد محافظتی اربعین اگر مردم در این ایام همکاری کنند و طبق مقررات و تمهیداتی که ستاد مرکزی اربعین اعلام کرده سفر خود را تنظیم کنندمشکلی در مسیر رفت و بازگشت آن ها بوجود نخواهد آمد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، برای روزهای اربعین قطار فوق العاده‌ای در شهرهای کرمانشاه، خرمشهر و شلمچه تعبیه شده است تا به طور رایگان در اختیار عموم قرار بگیرد.

اسلامی تشریح کرد: در سال گذشته ۵۵۸ پرواز برای اربعین صورت گرفت و امسال وزارت راه و شهرسازی برای انجام ۶۲۶ پرواز مجوز صادر کرده است و تعدادی دیگر نیز به این رقم اضافه خواهند شد. به صورت متفاوت پروازهایی در نظر گرفته ایم که در طول روز چندین بار ( حداقل ۴ مرتبه) زائران را به نجف منتقل کنند.

وی با اشاره به رونمایی از لوکوموتیو باری و سوزن ریلی ساخت داخل، گفت: در نمایشگاه ریلی از طرح سوزن ریلی رونمایی شد که این سوزن چند جز دارد. یکی از اجزای ریل است که آن را نیز در ذوب آهن اصفهان بهره برداری کردیم و ریلی که در کارخانه تولید شده بود را به پروژه بستان آباد تبریز ارسال کردیم. هر شخصی که سازنده سوزن است و قابلیت تولید دارد حتما مورد حمایت قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها