کد خبر: ۱۲۲۹۳۲۹
اجاره ویلا و رزرو آنلاین؛ راحت و سریع با چند کلیک

استارت آپ مکانچی فرصتی برای کسب درآمد در اختیار کسانی که ویلا یا اقامتگاه دارند، می‌گذارد. می‌پرسید چطور؟ برای آشنایی با این استارت‌آپ ادامه مطلب را بخوانید:

سیستم رزرواسیون مکانچی، با معرفی ویلا و خانه اجاره‌ای در شهرهای مختلف کشور، فرصتی برای کسب درآمد از خانه و ویلا در اختیار صاحبان اقامتگاه می‌گذارد و از طرفی با ایجاد امکان مقایسه اقامتگاه‌ها برای کاربرانش در منطقه موردنظرشان، ویلا با قیمت مناسب را به مسافران معرفی می‌کند و امکان رزرو آنلاین اقامتگاه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

تا به حال رزرو ویلا را به صورت آنلاین انجام نداده‌اید؟

اصلا نگران نباشید؛ همه شرایط قبل از رزرو آنلاین سنجیده و در قالب قوانین و تعهدات روی سایت ذخیره شده و در هر مرحله قوانینی که نیاز به اطلاع دارید به شما نمایش داده می‌شوند.

از طرفی سایت مکانچی با مجوزهای لازم، در زمینه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه فعالیتش را شروع کرده و خانه‌هایی که معرفی می‌کند، مورد تایید سایت هستند؛ شاهد هم نظرات مسافرانی است که قبلا در خانه یا ویلا اقامت داشته‌اند و پس از پایان سفرشان، نظر خود را برای اطلاع دیگران روی سایت ثبت کرده‌اند.

با این حال، برای انتخاب اقامتگاه مناسب می‌توانید با تیم مشاوره مکانچی، به صورت آنلاین گفتگو کنید و با راهنمایی‌هایشان، درخواست رزرو اقامتگاه مناسب را روی سایت ثبت کنید.

در مرحله ثبت درخواست رزرو، نیازی به پرداخت هزینه نیست. زمانی که میزبان درخواست شما را تایید می‌کند به منزله این است که در تاریخ موردنظر ظرفیت کافی برای اقامت وجود دارد و پس از تایید میزبان، شما دسترسی دارید تا با پرداخت هزینه، رزروتان را قطعی کنید.

چرا سایت مکانچی؟

دسترسی آسان کاربران، چه میزبان و چه میهمان، به اطلاعات سایت و مقایسه و بررسی با سایر پیشنهادهای مشابه برای هر کسی به راحتی روی سایت امکانپذیر است.

بعد از سفر می توانید تجربه اقامت تان را روی سایت ثبت کنید؛ ثبت تجربه روی سایت به سایر کاربران کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرند؛ ضمن این که به صاحبان اقامتگاه برای ارائه بهتر خدماتی که مسافر نیاز دارد، کمک زیادی می‌کند.

نظافت و تمیزی ویلا یا اقامتگاه موضوع مهمی است که همیشه در سفرها به آن توجه زیادی می‌شود. بیشتر ویلاها و اقامتگاه‌های معرفی شده روی سایت از سطح بالاتر از حد استاندارد در زمینه نظافت و تمیزی برخوردارند.

تیم مشاوره مکانچی، تجربه‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارند تا بتوانید سفری هیجان‌انگیز و متفات داشته باشید. حتی اگر هنوز نمی‌دانید که می‌خواهید کجا بروید کافی است تلفن‌تان را بردارید و با مشاوران مکانچی تماس بگیرید تا برای تصمیم‌گیری راهنمایی تان کنند.

راهنمای مسافران برای اقامت در خانه بومگردی، کلبه جنگلی و خانه روستایی

مکانچی، تنها به معرفی ویلا و آپارتمان در شهرها بسنده نکرده و در مسیر رزرو آنلاین اقامتگاه‌های غیرهتلی سراغ کلبه جنگلی، خانه روستایی و به خصوص بومگردی‌ها رفته که تعداد زیادی از آنها را می‌توانید روی سایت ببینید.

اقامت در خانه‌های روستایی معرفی شده روی سایت مکانچی، فرصت تجربه ناب زندگی را برایتان فراهم می‌کند و در این میان، مکانچی سعی دارد تا با معرفی اقامتگاه در مناطق کمتر شناخته شده، زمینه‌ای برای رونق اشتغال روستاییان فراهم کند؛ کافی است یک بار خانه‌های روستایی را برای اقامت در سفر انتخاب کنید و با مردم دلنشین روستا همزبان شوید، طعم غذای ارگانیک را که بچشید، روستا به یکی از مقصدهای همیشگی‌تان مبدل خواهد شد.

خرید صنایع دستی و محصولات روستاییان کمک زیادی به مردم روستا و ایجاد کسب و کار می‌کند.

می‌خواهید میزبان مکانچی باشید؟

اگر صاحب ویلا یا اقامتگاهی هستید و نمی‌دانید چطور از آن کسب درآمد کنید، کافی است وارد سایت مکانچی به آدرس www.makanchi.com شوید؛ فرم «میزبان شوید» را پر کنید و منتظر تماس همکاران برای راهنمایی و ثبت اقامتگاه روی سایت باشید.

اگر هم صاحب اقامتگاهی هستید و از آشنایی با دوستان جدید لذت می‌برید و ارتباط بیشتر با دنیایی که در آن زندگی می کنید، برایتان جذاب است، می توانید به راحتی و بعد از پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاهتان روی سایت مکانچی اقدام کنید. با چند کلیک ساده، مطالعه قوانین و ثبت مشخصات اقامتگاه شما هم به جامعه میزبانان سایت مکانچی بپیوندید تا بیشتر شناخته شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها