
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، گرمای بیش از حد موتور، زدن جوش کاذب در رادیاتور، وجود آب در سرپیستونها، مخلوط شدن آب و روغن، دیر روشن شدن موتور، بد کار کردن موتور، خروج بخار آب از اگزوز و رنگ روغن موتور تقریباً به صورت شیری رنگ خواهد بود و همچنین کم شدن قدرت و کشش موتور از دیگر اعلام سوختن واشر سرسیلندر هستند.
۱. آب رادیاتور کم باشد.
۲. مجراهای عبور آب در موتور مسدود شود.
۳. خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد پروانه.
۴. نقص فنی در ترموستات.
۵. نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتور.
۶. پیچ خوردگی شلنگهای ورودی و خروجی رادیاتور.
۷. رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما.
همه اینها می تواند باعث سوختن واشر سرسیلندر شوند.
توجه: سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه اتفاق نمیافتد بلکه اول آب رادیاتور داغ میشود و حرارت افزایش پیدا میکند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز تازه صدمه دیدن واشر شروع میشود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام صلحمیرزایی معتقد است که مقاومت بدون ایمان، بصیرت و امید پایدار نمیماند و ستون خیمه این راهبرد، حضور آگاهانه و منسجم مردم است
«جامجم» در گفتوگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد
گفتوگو با میلاد بنیطبا، کارگردان فیلم سینمایی «مرجان» پیرامون دغدغههای ساخت و چالشهای اکران یک فیلم اجتماعی