رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از دستگیری یک سارق لوازم خودرو در بامداد گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۹۳
سرقت لوازم خودرو با پوشش زنانه

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ حبیب آقایی در گفتگو با میزان در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد روز گذشته بود که ماموران حین گشت زنی در خیابان هلال احمر محله خلیج فارس متوجه یک دستگاه آپاچی آبی رنگ فاقد پلاک می‌شوند که راکب آن با مشاهده ماموران سریعا اقدام به فرار از این محل می‌کند.

وی ادامه داد: پس از متواری شدن فرد موتورسوار از محل مشخص شد همدست این فرد در یک دستگاه مینی بوس در حال سرقت است که یک دستگاه ضبط پایونیر و یک دستگاه لپ تاپ مارک دل از متهم کشف و ضبط شد.

وی افزود: همچنین تعداد زیادی سوئیچ و شاه کلید به همراه قیچی از متهم کشف شد که این سارق ابراز داشت از سوئیچ و قیچی برای سرقت‌های سریالی خود بهره می‌برده است و با دلالت متهم به کلانتری، مالک خودروی مینی بوس نیز شناسایی و به کلانتری فراخوان شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: مالک مینی بوس پس از شناسایی اموال خودش، آن‌ها را تحویل گرفت و سارق در خصوص ضبط پایونیر کشف شده نیز عنوان داشت آن را از داخل پارکینگ ساختمانی از یک خودرو سرقت کرده است که به این ترتیب شاکی دیگری نیز شناسایی شد و متهم معترف شد که همان شب سه فقره سرقت به همراه همدستش مرتکب شده است.

سرهنگ آقایی در ادامه گفت: دو نفر شاکی از متهم شکایت و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد که بنابر دستور مقام محترم قضائی تحقیقات برای شناسایی همدست این سارق نیز همچنان در جریان است.

برپایه این گزارش، متهم سابقه دار که بار‌ها پیش از این در زمینه سرقت لوازم خودرو دستگیر و روانه زندان شده است در زمینه شیوه و شگرد خود توضیح داد: با استفاده از پوشش‌های زنانه اعم از شال و روسری وارد پارکینگ‌ها می‌شدم تا کسی به من شک نکند و همدستم نیز در نزدیکی محل منتظر من بود تا پس از سرقت سریعا از محل متواری شویم.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس در انتها بیان داشت: به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان وسایل ارزشمندی که به راحتی از داخل خودرو سرقت می‌شود را داخل آن جا نگذارند تا به این شکل طعمه سارقان لوازم داخل خودرو قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها