اگر چه که نیاز به استفاده از خدمات مشاوره ای در زندگی روزمره ی بسیاری از افراد و خانواده ها مشاهده می شود، اما همچنان بسیاری از افراد از دریافت خدمات مشاوره ای سر باز می زنند.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۱۳
مشاوره تلفنی زنان بهترین گزینه برای حل مشکلات شما

در موضوعاتی همچون مسائل زنان و مسائل جنسی شاید یکی از علت های طفره رفتن افراد با وجود مشکلات و پرسش های فراوان، شرم و حیا و یا سختی استفاده از خدمات مشاوره ی حضوری باشد. بهترین گزینه و راه حل برای این افراد استفاده از خدمات مشاوره تلفنی زنان شبانه روزی می باشد.

مشاوره تلفنی زنان می تواند به صورت تلفنی و در تمام ساعات شبانه روز خدمات بسیار مفیدی را در اختیار بانوان عزیز قرار دهد. مشاوره تلفنی می تواند به زنان کمک کند تا پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه های مختلف دوره های قاعدگی، بارداری، زایمان و پس از آن و حتی نگه داری فرزندان درایفت نمایند.

در این مرکز مشاوره تلفنی شبانه روزی بوده و به صورت 24 ساعته با مشاورین مجرب آماده ی خدمت رسانی به بانوان عزیز می باشد. مشاورین متخصص در تمامی حوزه های مربوط به زنان می توانند در سریع ترین زمان ممکن، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد نمایند.

مشاورین خبره و با تجربه ی این مرکز سلامت زنان می توانند سوالات زنان را در خصوص ازدواج، قاعدگی، بارداری، مراقبت های قبل و حین بارداری، زایمان، پس از زایمان، مشاوره فرزند پروری، تنظیم خانواده، روش های جلوگیری از بارداری، تربیت فرزندان، مراقبت های کودکان، دوران یائسگی و ... را پاسخ دهند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.

استفاده از خدمات مشاوره ای می تواند با آموزش ها و راهنمایی های لازم، سطح سلامت را در جامعه افزایش داده و آگاهی های مردم و به خصوص بانوان را که قشر حساس و آسیب پذیر جامعه هستند را اعتلا بخشد. پیچیدگی های جسمی و روانی زنان سبب شده تا مشکلات بانوان بیشتر از مردان بوده و به همان میزان نیاز آن ها به رفع مشکلات نیز بیشتر باشد.

مشکلات زنان

از جمله مشکلات زنان و دختران که می تواند روح و جسم آن ها را درگیر کرده و مشکلات زیادی را برای آن ها رقم بزند، می توان تاخیر در پریودی را نام برد.

زنان می توانند با استفاده از خدمات مشاوره ای علت تاخیر در پریودی خود را شناخته و نسبت به رفع هر چه سریع تر آن اقدام نمایند.

اگر چه که تاخیر در پریودی در اوایل بلوغ ممکن است طبیعی باشد اما تاخیر در پریودی در سنین بالاتر ممکن است دلایل زمینه ای داشته و در صورت برطرف نشدن سریع آن، مشکلاتی را در آینده و بارداری برای بانوان ایجاد نماید.

از آن جایی که شناخت علت تاخیر در زمان پریودی بایستی به صورت اصولی انجام شود، متخصصین و مشاورین مجرب می توانند با دریافت اطلاعات از شما و شناخت علائم و نشانه های فردی، علت را جویا شده و راهکار متناسب با علت را به شما ارائه نمایند.

همچنین توجه کنید که مشاورین خبره در حوزه مامایی با دانش و اطلاعات به روز در این حوزه، می توانند بهترین یاری دهنده ی شما در زمینه مسائل و مشکلات مامایی باشند. چرا که دریافت مشاوره از افراد غیر متخصص ممکن است نه تنها به برطرف شدن مشکل شما کمک نکند، حتی مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود آورد.

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، به علت پیچیدگی های بدنی زنان، خصوصا در زمینه های قاعدگی بایستی از افراد با دانش و اطلاعات کافی کمک بگیرند تا مشکلاتی همچون استرس، افسردگی برای ایشان ایجاد نشود.

مشاوره زنان می تواند آگاهی های بانوان را در زمینه ی دستگاه تناسلی، زمان قاعدگی، زمان تخمک گذاری و بیماری هایی که موجب تاخیر در پریودی می شوند، بالا برده و از استرس های ایشان بکاهد.

خدمات مشاوره زنان و بارداری

عصر اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی سبب شده تا با امکاناتی که به سرعت در دسترس قرار می گیرند، زندگی راحتی را برای افراد و خانواده ها ایجاد نماید. از جمله این خدمات الکترونیکی و راحت، می توان خدمات مشاوره تلفنی و غیر حضوری را نام برد که در بالا بردن کیفیت زندگی ها نقش مهمی را داشته است.

مشاوره زنان و بارداری نیز از دیگر خدمات مشاوره تلفنی می باشد که زنان می توانند بدون نیاز به مراجعه ی حضوری که شاید در دوران بارداری برای آن ها امکان پذیر نباشد، پاسخ سوالات خود را در هر جا و در هر مکان به صورت شبانه روزی و تنها با یک تلفن دریافت نمایند.

مشاورین حوزه زنان و بارداری با تحصیلات مرتبط در این حوزه ها می توانند به کمک بانوان آمده و تمامی سوالات آن ها را در زمینه های مختلف بهداشت دوران بارداری، تغذیه دوران بارداری، راهکار های جلوگیری از سقط جنین، علل سقط جنین، نزدیکی در دوران بارداری، انتخاب نوع زایمان، بهداشت پس از زایمان، روش های شیردهی موفق، حمام کردن نوزاد، واکسیناسیون نوزاد و بسیاری از مسائل و مشکلات از این دست را پاسخگو باشند.

مشاورین این حوزه می توانند با بررسی ابعاد مختلف مشکل مطرح شده توسط شما، بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهد. تناسب اندام، بیماری های زنان، مسائل جنسی، مشاوره فرزندان و ... نیز از دیگر زمینه های کاری مشاوره زنان می باشد که بانوان می توانند در منزل و تنها با یک تماس از آن استفاده نمایند. بانوان می توانند در هر نقطه از کشور با هزینه ی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.

از آن جایی که بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر بانویی می باشد، دقت و توجه به آن می تواند از بسیاری از مشکلات این دوران و حتی پس از آن جلوگیری کرده و سلامت زنان را رقم بزند. توجه به سلامت زنان می تواند سلامت خانواده و جامعه را در پی داشته باشد که توجه به این مهم می تواند یکی از نکات تاثیر گذار در خانواده ها و جامعه باشد.

همچنین از آن جایی که سلامت روحی و جسمی زنان باردار به طور مستقیم بر جنین داخل شکم آن ها تاثیر گذار می باشد، خانواده ها می توانند با سرمایه گذاری زود بازده بر روی حفظ آرامش مادر باردار، در آینده فرزندی شاد و سلامت داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۵ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها