سخنگو و رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به مقاله نیویورک تایمز عنوان کرد: سپاه پاسداران مهمترین نقش را در دفاع از کشور در برابر تروریسم و تهدیدات خارجی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۸۷
پاسخ ایران به مقاله نیویورک تایمز

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، روزنامه نیویورک تایمز اقدام به انتشار مطلبی از نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل کرد.

در این مطلب با اشاره به اشتباه اولیه سرمقاله روز شنبه نیویورک تایمز که علی‌رغم انتقاد از سیاست‌های ضدایرانی دولت آمریکا، اشاره‌ای به برنامه هسته‌ای نظامی ایران شده بود، آمده است: چنین اشتباه خطرناکی می‌تواند سوء تفاهمات بزرگی را در افکار عمومی ایجاد کند و فراتر از آن پوششی را برای کسانی که به دنبال ایجاد اغتشاش در ایران و یا جنگ در منطقه هستند، فراهم سازد.

در این نامه که به امضای «علیرضا میریوسفی» رایزن و رئیس بخش رسانه‌ای نمایندگی ایران در سازمان ملل رسیده است، ضمن رد اتهامات نادرست به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه پاسداران، به عنوان یکی از نهادهای نظامی اصلی ایران، مهمترین نقش را در دفاع از کشور در برابر تروریسم و تهدیدات خارجی ایفا می‌کند.

در این نامه ضمن استقبال از نتیجه گیری شورای سردبیری نیویورک تایمز مبنی بر بی اثر بودن سیاست‌ های تحریمی دولت کنونی آمریکا برای فشار به عموم مردم ایران، تاکید شده است که این فشارها هیچ تغییری در سیاست‌های ایران ایجاد نخواهد کرد و صرفا عموم مردم ایران را هدف گرفته است.

گفتنی است؛ روزنامه نیویورک تایمز در بخشی از سرمقاله روز شنبه خود که در انتقاد به سیاست فشار دولت ترامپ به ایران نوشته شده بود، اشاره‌ای به برنامه هسته ای نظامی داشت که به فاصله کوتاهی این بخش را به همراه توضیحی در انتهای مقاله حذف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها