سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر: نیمه شب گذشته کشتی باری ایران در خلیج فارس غرق و ۴ نفر از سرنشینان آن مفقود شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۹۲
غرق شدن کشتی باری ایران در خلیج فارس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جهانگیر دهقانی سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: یک فروند کشتی عبوری صبح دیروز در آب‌های شهرستان عسلویه متوجه واژگونی یک فروند لنج باری می‌شود و به مرکز جستجو و نجات بندر عسلویه خبر می‌دهد.

دهقانی افزود: این مرکز با وجود وزش تندباد و مواج بودن خلیج فارس، یک فروند شناور ناجی را به منطقه مورد نظر اعزام می‌کند.

وی ادامه داد: محل قرارگیری شناور با توجه به مواج بودن دریا، نسبت به موقعیت اعلام شده تغییر کرده بود، اما امدادگران توانستند آن را پیدا کنند و دو خدمه‌ای که بر روی لنج شناور بودند و حال مناسبی نداشتند را با خود به ساحل آوردند.

دهقانی تصریح کرد: این دو خدمه پس از بهبود شرایطشان، اعلام کردند که لنجشان از دبی به نخل تقی می‌رفته و چهار نفر دیگر نیز همراه آن‌ها بوده‌اند که خبری از آن‌ها نیست.

سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: آن طور که گفته شده این لنج نیمه شب غرق شده است.

دهقانی بیان کرد: تلاش‌های دیشب شناور ناجی برای یافتن اثری از سرنشینان مفقود شده بی نتیجه ماند و امروز جستجو و نجات ادامه می‌یابد و با هماهنگی صورت گرفته با منطقه ویژه پارس از بالگرد نیز برای جستجو بهره خواهیم برد البته به شرط اینکه شرایط جوی مناسب باشد.

این روز‌ها خلیج فارس به علت وزش تند باد مواج است و سرعت وزش باد امروز در منطقه‌ای که لنج دچار حادثه شده ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

هواشناسی از هفته پیش درباره طوفانی بودن خلیج فارس هشدار داده بود.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها