خودروی جدید شرکت فورد، استیشنی کامل برای سفر‌های درون شهری و برون شهری است.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۳۹
خودرویی ایمن و پرقدرت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، استیشن جدید شرکت فورد خودرویی قدرتمند و جادار برای سفرهای درون شهری و برون شهری است.

فورد ترازیت ۲۰۲۰ رقیبی سرسخت برای خودروهای مشابه خود است. طراحی این خودرو به گونه‌ای است که فضای بسیار زیادی را برای بار و همچنین سرنشینان خودرو فراهم کرده است.

مارک بازل مدیر ارشد شرکت فورد گفت زمانی که ما اولین خودروی استیشن شرکت فورد را در ایالات متحده آمریکا تولید کردیم خانواده‌ای بسیار کوچک با رویاهایی بزرگ بودیم. در طول این سال‌ها توانستیم با تلاش بسیار موفقیت‌های بسیاری را بدست آوریم.

این خودرو امروزه با مجهز شدن به قابلیت‌ها و امکاناتی پیشرفته علاوه بر خودرویی مناسب برای جابه‌جایی کالا، به وسیله نقلیه‌ای محبوب در میان خانواده‌ها تبدیل شده است.

بسیاری از توانایی‌های این خودرو نسبت به نسل گذشته آن ارتقا یافته است. از جمله این موارد می‌توان توانایی انتقال قدرت موتور به هر چهار چرخ این خودرو، سیستم جلوگیری کننده از لغزش خودرو در هنگام شرایط رانندگی آب و هوایی نامساعد و موتور ۴ سیلندر EcoBlue با ظرفیت ۲.۰ لیتر را نام برد.

فورد ترازیت ۲۰۲۰ در دو مدل دیزلی و بنزینی عرضه می‌شود. موتور V6 مدل بنزینی این خودرو ۳.۵ لیتر ظرفیت دارد و مجهز به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است.

مهم‌ترین شاخصه این خودرو نمره بسیار بالای آن در سطح ایمنی است. در فورد ترازیت ۲۰۲۰ موارد ایمنی به خوبی و با کیفیت بسیار مناسبی رعایت شده است.

سیستم ترمز اضطراری، تشخیص عابران پیاده، سیستم تشخیص خط ایست در تقاطع و سیستم کروز هوشمند تعدادی از موارد ایمنی خاصی است که در فورد ترازیت ۲۰۲۰ وجود دارد.

ویژگی‌های بارز ایمنی در این خودرو نه تنها سبب شده است توجهات زیادی را به خود معطوف کند بلکه آن را تبدیل به خودرویی مناسب برای تردد در اتحادیه اروپا نیز کرده است.

سیاست‌مداران اتحادیه درصدد هستند قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای افزایش سطح ایمنی خودروها به تصویب برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها