رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه برخی از هم اکنون بلیت‌های مسافربری برای آخر سال را چندین برابر پیش فروش کرده‌اند، گفت: به رئیس سازمان هواپیمایی کشور تذکر می‌دهم تا پیش از گرانی در بلیت هواپیما، نظارتی بر این مسئله داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۹۲۷۵۷
تذکر رئیس کمیسیون عمران مجلس به سازمان هواپیمایی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به جلوگیری از افزایش قیمت بلیت‌های مسافربری به ویژه بلیت هواپیما تا پایان سال جاری گفت: یکی از عواملی که باعث افزایش قیمت بلیت هواپیما می‌شد، از ناحیه چارترکننده‌ها بود.

وی افزود: در این زمینه پیگیری‌های فراوانی با حضور وزرای پیشین و فعلی «راه و شهرسازی» در کمیسیون «عمران» مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم.

رضایی‌کوچی با اشاره به مکاتبات فراوان کمیسیون عمران با سازمان هواپیمایی تصریح کرد: بر اساس این مذاکرات تقریبا قسمت عمده‌ای از پرواز‌های چارتی حذف شده‌اند، اما هنوز هم چارت‌کنندگان فعال هستند و ما در حال حاضر در تلاشیم که این موضوع را به صفر برسانیم.

وی بیان داشت: وقتی در مسیری به اندازه کافی مسافر وجود دارد دیگر دلیلی ندارد تا شرکت‌های هواپیمایی چارت کنند. چارترکننده‌ها همواره افرادی هستند که تعهدی به جایی ندارند و به هر قیمتی که دلشان می‌خواهد بلیت خود را به فروش می‌رسانند، این مسئله در ایام نوروز بیش از پیش به چشم می‌خورد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: برخی از هم اکنون بلیت‌های مسافربری برا‌ی آخر سال را چندین برابر پیش فروش کرده‌اند و طبق این شرایط بنده پیش بینی می‌کنم ما در پایان سال افزایش قیمتی در بلیت هواپیما خواهیم داشت.

وی گفت: بنده از همین تربیون به رئیس سازمان هواپیمایی کشور تذکر می‌دهم تا پیش از گرانی در بلیت هواپیما نظارتی بر این مسئله داشته باشند.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه نباید دچار بحران تامین بلیت هواپیما شویم گفت: نباید بگذاریم تا افرادی در این ایام، یعنی ایام خاص سال از فروش بلیت‌های هواپیما پول هنگفتی به جیب بزنند که این مسئله به ضعف نظارت ما بر می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها