مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس پایتخت جزئیات حمله به خودروی گشت ارشاد و شلیک تیر هوایی در محدوده میدان نبوت تهران را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۳۸۹
جزئیات حمله به خودروی گشت ارشاد و شلیک در میدان نبوت

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس پایتخت، ساعت 6 بعد از ظهر روز گذشته در محدوده میدان نبوت، ماموران پلیس امنیت اخلاقی به دو نفر از بانوان که با پوشش خود، هنجارهای جامعه را رعایت نکرده بودند، تذکر می دهند که آنان اقدام به جوسازی، هیاهو و فحاشی نسبت به پلیس می کنند.

برپایه این گزارش پلیس به علت اهانت و جوسازی، قصد انتقال آنان به مقر پلیس را داشته که آنان با رفتار و گفتارهای زننده خود، از دستور پلیس تمرد کردند.

در ادامه نیز با همدستی چند تن از عابران، به سمت خودروی پلیس یورش برده و با شکستن شیشه، قصد چپ کردن خودروی پلیس را داشتند که یکی از ماموران با شلیک تیر هوایی مانع این اقدام اخلال گران می شود.

لازم بذکر است که مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با اعلام این خبر تاکید کرد: پلیس براساس وظیفه ذاتی خود، در برابر رفتارها و پوشش های هنجارشکن مسئول است و نمی تواند نسبت به اینگونه مسائل بی تفاوت باشد و بدون تردید ماموران، با افرادی که بخواهند از دستور پلیس سرپیچی کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد و اسیر جوسازی رسانه ها نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تربت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
۰
۰
پلیس براساس وظیفه ذاتی خود، در برابر رفتارها و پوشش های هنجارشكن مسئول است و نمی تواند نسبت به اینگونه مسائل بی تفاوت باشد ))))) چی بگم !! به خدا موندم چی بگم ؟ فقط عدم بیتفاوتی در مساله حجاب هستش ولاغیر .

نیازمندی ها