فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف حدود ۱۰ کیلو طلای سرقتی و دستگیری سارقین راسته طلافروشان خیابان امام ارومیه به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۲۵
سارقان مسلح طلا فروشی خیابان حضرت امام(ره)ارومیه در چنگال قانون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: حدود ۱۰ کیلو طلای سرقتی از سارقین راسته طلافروشان خیابان امام ارومیه به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

اصلانی افزود: با توجه به پیچیدگی پرونده مدت کشف ۱۰ روز طول کشید تا اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقین دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: به افرادی که تفکر مجرمانه دارند هشدار می‌دهم پلیس با تمام قدرت از آسایش و آرامش مردمی دفاع می‌کند و با هیچ کس تعارف ندارد.

رئیس پلیس استان به اصناف هم توصیه کرد و از آن‌ها درخواست کرد در راستای امنیت اماکن خود نسبت به اتخاذ تدابیر امنیتی و فنی و نصب دوربین اقدام کنند.

گفتنی است در این سرقت که در ساعت سه بامداد ۱۶ آبان ماه جاری در بازار سنتی طلافروشی خیابان امام خمینی (ره) انجام شده است سارقان مقدار هشت کیلو و ۲۰۰ گرم طلا را به سرقت برده بودند.

این افراد مسلح ۸ نفر بودند که در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

این سارقان دست و پا و دهن نگهبان بازار را بسته و پس از شکستن درب مغازه طلا فروشی، این میزان طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را سرقت کرده بودند.

ماموران با استفاده از تجهیزات و با روش‌های علمی و آزمایشی توانستند ابتدا ۲ نفر از سارقان را شناسایی کنند و این ۲ نفر پس از دستگیری به همدستی با ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

هر هشت نفر سارقان دستگیر شدند و در تحقیقات بعدی مشخص شد که سه نفر از متهمان، سارقان اصلی و چهار نفر دیگر در نگهداری طلا‌ها مشارکت داشتند.

از سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی از جمله یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری با ۱۶۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها