رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 900 قاچاقچی انواع مواد مخدر در شش ماهه اول امسال در این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۶۲
دستگیری 900 قاچاقچی موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد/ 13 باند متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا،سرهنگ ناصر افسریان گفت: در شش ماهه اول امسال 900 قاچاقچی انواع مخدر خرده و عمده در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان های بویراحمد و دنا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی با اشاره به عملیات گسترده پلیسی برای دستگیری فروشندگان موادمخدر در شهرستان های هشتگانه استان کهگیلویه و بویراحمد، از کشف و ضبط 2 تن و 553 کیلوگم انواع مواد مخدر در شش ماهه اول امسال این استان هم خبرداد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته که نشان از نظارت های مستمر نیروی انتظامی و مشارکت مردم در امر سالم سازی جامعه دارد.

13 باند قاچاقچی متلاشی شد

افسریان، انواع مخدر کشف شده در استان کهگیلویه و بویراحمد را تریاک، حشیش، هروئین و شیشه برشمرد و اظهارداشت: 13 باند قاچاقچی در این مدت شناسایی و منهدم شده اند.

وی افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر در محورهای ارتباطی ورودی و خروجی شهرستان های بویراحمد و دنا در این استان صورت گرفته و البته نیروی انتظامی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت های شبانه روزی در بحث کشف و ضبط مواد مخدر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها