زن کارتن‌خواب که برای خرید شیشه پولی نداشت، دست به اقدام عجیبی زد. او با ربودن پسر 9 ساله دانش‌آموز قصد داشت با فروش او به یک زوج، پول خرید موادش را تهیه کند که هوشیاری مادر کودک او را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۸۷
کودک‌ربایی زن کارتن‌خواب برای تهیه پول شیشه

به گزارش جامجم، بعدازظهر یکشنبه هشتم مهر امسال زنی با پلیس تهران تماس گرفت و برای بازداشت زن کودکربایی درخواست کمک کرد. ماموران زمانی که برای بررسی ماجرا به یکی از محلههای مرکزی پایتخت رفتند، مشاهده کردند مردم زن 28 سالهای را داخل یک مغازه محبوس کردهاند. ماموران زن جوان را که ظاهری آشفته داشت و به نظر میرسید معتاد است تحویل گرفتند و همراه شاکی به کلانتری منتقل کردند.

شاکی که مادر کودک 9 سالهای است به افسر تحقیق گفت: از روزی که مدرسهها باز شده صبحها خودم پسرم را به مدرسه میبردم و بعد از پایان کلاسهایش سراغش رفته و با هم به خانه بازمیگشتیم. امروز کمی کارهایم طولانی شد و برای پنج دقیقه دیر به مدرسه پسرم رسیدم. مقابل در منتظر او شدم اما نیامد. از مسؤولان مدرسه سراغ پسرم را گرفتم که آنها گفتند او از مدرسه خارج شده و خبری از وی ندارند. دلنگران فرزندم شدم.

وی افزود: در جستوجوی پسرم بودم که متوجه شدم آن سوی خیابان زنی دست پسرم را گرفته و به زور با خود میبرد. سراسیمه خودم را به آن طرف خیابان رساندم. پسرم گریه میکرد و کمک میخواست. آن زن مرا به کناری پرت کرد و اجازه نداد پسرم را نجات دهم. با زن کودکربا درگیر بودم که رهگذران با شنیدن صدای کمکخواهی و اطلاع از ماجرا به کمکم آمدند که متهم را دستگیر کنیم. این در حالی بود که پسر 9 ساله هم به افسر تحقیق گفت: آن روز مادرم دیرتر آمد و من در خیابان بودم، زنی سمتم آمد و مدعی شد که مادرم نمی‌‌آید و او را به جای خودش فرستاده تا مرا به خانه ببرد. گمان کردم حرفهایش درست است و با آن زن همراه شدم که مادرم سر رسید و مرا نجات داد.

در این مرحله ماموران به تحقیق از متهم 28 ساله پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: چند سال است که معتاد به شیشهام و با فروش موادمخدر و دزدی هزینه زندگیام را تامین میکنم. خانوادهام طردم کردهاند و کارتنخوابم. جا و مکان درستی ندارم. شبها در پارک میخوابم. پولی نداشتم که شیشه بخرم. همین طور در حال پرسه زدن در خیابان بودم که به نزدیک مدرسه پسرانهای رسیدم. آنجا تعطیل شده و بچهها بیرون میآمدند. دیدم پسر 9 سالهای منتظر خانوادهاش است .

متهم ادامه داد: نقشه عجیبی به ذهنم رسید. تصمیم گرفتم که آن پسر را ربوده و با فروش او به یک زوج که دنبال فرزند بودند، برای مدتی هزینه خرید شیشهام را تامین کنم. هنگام اجرای نقشه مادر او سر رسید و دستگیر شدم.

با توجه به اعتراف زن کودکربا او با دستور بازپرس کشیک وقت دادسرای جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها