مرد جوان که به عنوان تنها مظنون قتل دختر نوجوان معلولش بازداشت شده بود، بعد از 9 روز سکوت اعتراف کرد که به خاطر ناتوانی در تامین هزینه‌های دختر 12 ساله‌اش، او را کشته است.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۷۶
قتل دختر معلول  به خاطر لپ‌تاپ

به گزارش جامجم، ساعت 9 و 50 دقیقه یکشنبه 25 شهریور امسال، مرگ مشکوک دختر معلول 12 سالهای در بیمارستانی در پایتخت از سوی پلیس راهآهن تهران به قاضی دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در تحقیقات پلیسی معلوم شد آثار شیارهایی روی گردن این دختر وجود دارد و به نظر میرسد براثر خفگی فوت شده است. این در حالی بود که این موضوع از سوی کارشناسان پزشکیقانونی تایید شد. ماموران از مادر کودک تحقیق کردند که او مدعی شد برای ثبتنام دخترش به مدرسه رفته بود و در تماس شوهر 40 سالهاش که کارمند راهآهن بود، متوجه مرگ دخترشان
شده است.

در این مرحله پدر این دختر به عنوان مظنون بازداشت شد. او مدعی بود کلید خانه را در محل کارش جا گذاشته و زمانی که به خانه سازمانی بازگشته از همسایه نردبان گرفته و وارد خانه شده و با پیکر بیجان دخترش روبهرو شده است.

ماموران با توجه به اظهارات ضد و نقیض این مرد به تحقیق از همسایهها پرداختند که معلوم شد این خانواده همیشه به همسایهها میگفتند که از وضعیت فرزند معلولشان خسته شدهاند. هزینه درمان او بالاست و از عهده آن برنمیآیند. در ادامه تحقیقات مشخص شد آن روز صبح پدر این دختر را دیدهاند که خودروی پرایدش را در پارکینگ ساختمان پارک کرده و وارد خانهاش شده بود. تحقیقات پلیسی نشان داد غیر از افرادی که در آن مجتمع زندگی میکردند کسی براحتی نمیتوانسته وارد ساختمان شود .

مرد بازداشت شده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد تحقیقات قرار گرفت و با گذشت 9 روز از وقوع این جنایت سکوت خود را شکست و به قتل دختر 12 سالهاش اعتراف کرد.

متهم 40 ساله به افسر تحقیق گفت: من کارمند اداره راهآهن هستم. پیش از این همراه خانوادهام در شهرستان زندگی میکردیم و دو سال است به تهران آمدیم. دخترم معلولیت داشت و هزینه درمان او زیاد بود. من و همسرم از این وضع خسته شده بودیم. حتی قرار بود او دوباره تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما هزینه آن بالا بود. شب قبل از جنایت من شبکار بودم.

وی افزود: روز حادثه میدانستم همسرم برای انجام کارهای مدرسه دخترم بیرون میرود و دختر معلولم در خانه تنهاست. ساعت 8 و 30 دقیقه، به ساختمان محل زندگی مان رفتم. با همسرم تماس گرفتم که متوجه شدم در خانه نیست. خیلی خسته بودم و میخواستم استراحت کنم که دخترم سراغم آمد و گفت بابا برایم لپتاپ بخر. گفتم پول هزینه درمانت را ندارم، حالا چطور برایت لپتاپ بخرم؟ دخترم از دستم ناراحت شد و گریه کرد. من خیلی عصبانی بودم و نمیتوانستم این وضع را تحمل کنم. کنترلم را از دست دادم. رفتم سمت میز و جعبه دستمال کاغذی را برداشتم و سمت دختر معلولم پرت کردم. بعد ملحفه را از اتاق برداشتم و سمت دخترم که در حال گریه کردن بود رفتم و در اوج عصبانیت ملحفه را دور گردن او انداختم و خفهاش کردم. بعد صحنهسازی کردم تا از مجازات فرار کنم.

با اعتراف این مرد به قتل دختر 12 ساله معلولش برای او قرار بازداشت موقت صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها