سه نفر از متهمان و عوامل هتاک به پلیس فارس که روز سوم شهریورماه جاری در محور شیراز- دشت ارژن رخ داد، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۱۸
دستگیری متهمان حادثه دشت ارژن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس؛ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس گفت: یکی از دستگیرشدگان، راننده خودرو لندکروز است که با سرعت غیرمجاز ۱۳۷ کیلومتر در این مسیر اعتراف کرده و این در حالی است که سرعت مجاز در این محور ۸۰ کیلومتر در ساعت تعیین شده است.

وی افزود: متهم دیگر این پرونده که دستگیر شده یکی دیگر از عوامل ضارب مامور پلیس و شخص سوم هم برادر یکی دیگر از ضاربان است که زمان درگیری به قصد تخریب چهره پلیس، اقدام به فیلمبرداری کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه از این رخداد ۲ نفر فیلمبرداری کرده اند، گفت: فیلمبرداری که از این حادثه توسط شخص دوم صورت گرفته با هدف شناسایی متخلفان و مجرمان این رخداد بوده و به پلیس برای دستگیری این افراد کمک شایانی کرده که از اقدام به موقع این فرد قدردانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: یکی از ضاربان این پرونده که از افراد سابقه دار کیفری است هنوز متواری و دستگیر نشده و ماموران پلیس همچنان در تعقیب وی هستند.

محمدی، پیشتر و یک روز پس از این رخداد در مورد چگونگی این حادثه که فیلم آن ساعتی پس از وقوع آن در شبکه‌های مجازی انتشار یافت، اظهار داشت: روز جمعه (سوم شهریور) یکی از افسران پلیس راهور برای بررسی وضعیت خودرو سواری که در محور دشت ارژن به سمت شیراز دچار نقص فنی شده بود در این محل حضور یافت، اما در این هنگام یک خودرو لندکروز با سرعت ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در محل مورد اشاره واژگون شد.

به گفته وی، مامور پلیس راهور که شاهد این ماجرا بود سر صحنه حاضر شد، اما یکی از سرنشینان لندکروز به تصور تعقیب و گریز از جانب این مامور پلیس، وی را مورد ضرب و جرح قرار داد و از صحنه گریخت.

محمدی گفت: جرائمی که ضارب مامور پلیس راهور مرتکب شده شامل، اهانت، تمرد، و ضرب و جرح است که بر اساس قانون مجازات اسلامی، جرم محسوب می‌شود و مجازات قانونی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها