دو سارق سریالی دوچرخه و کتانی های شهروندان شهرک ولیعصر، توسط ماموران عملیات کلانتری شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۵۶
دستگیری سارقان دوچرخه در شهرک ولیعصر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در تشریح این خبر گفت: مدتی بود که سرقت دوچرخه در محله شهرک ولیعصر افزایش یافته بود و شناسایی و بازداشت متهمین نیز در دستور کار قرار داشت تا اینکه بالاخره ماموران عملیات کلانتری توانستند در عملیاتی فنی و پلیسی هر دو متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کنند.

در تحقیقات به عمل آمده از متهمان که هر دو پسرهای جوان معتادی بودند مشخص شد آنها دارای سابقه مصرف مواد بوده و زمانی که برای ترک اعتیاد در کمپی در یافت آباد بستری شده بودند با هم آشنا می شوند.

بعد از آشنایی، یکی از این دو پیشنهاد سرقت را با دیگری مطرح می کند به این صورت که طراح نقشه که ساکن یک آپارتمان در شهرک ولیعصر بوده است پیشنهاد می کند دوچرخه حرفه ای و گران قیمت یکی از همسایگانشان را که آن را در پارکینگ پارک می کند سرقت کنند و دیگری نیز با گرفتن کلید خانه از این فرد، بعد از رهایی از کمپ در فرصت مناسب به آپارتمان محل سکونت او می رود و دوچرخه را سرقت می کند.

بعد از این اتفاق بود که سرقت های سریالی این دو سارق کلید خورد. متهمان در توضیح شگرد سرقت های خود مدعی می شوند که به درب آپارتمان و مجتمع های مسکونی در محدوده شهرک ولیعصر مراجعه می کردند و زنگ یکی از واحد ها را می زدند و اعلام می داشتند همسایه یکی از واحدها هستند و کلید همراهشان ندارند و کسی هم در خانه نیست که در را برایشان باز کند و همسایه نیز بدون بررسی صحت و سقم گفته های این افراد، در را برای دو متهم باز می کردند و متهمین با ورود به پارکینگ ، کتانی و یا دوچرخه های موجود در مجتمع را به سرقت می بردند.

در ادامه طی بازجویی های فنی فرد مالخر این افراد نیز شناسایی و با تلاش تیم عملیات کلانتری بازداشت شد.

فرد مالخر یک دوچرخه ساز در شهرک ولیعصر بوده که تا به الان از او ۱۰ دوچرخه سرقتی کشف شده است اگرچه سارقان تنها به ۵ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ علی شریفی در پایان این خبر اذعان داشت هر دو متهم معتاد به ماده مخدر «گل» بوده و انگیزه شان را نیز مالی عنوان کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها