زن جوان قبل از طلاق به زندگی خود پایان داد

خودکشی در لایو اینستاگرام

زن جوان پیش از این‌که از شوهرش طلاق بگیرد، صحنه تلخی از زندگی‌اش را برای او به تصویر کشید. زن 31 ساله با نوشیدن آبمیوه مسموم، خودکشی خود را به‌طور زنده برای شوهرش در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۳۶
خودکشی در لایو اینستاگرام

به گزارش جامجم، ساعت 14 و 10 دقیقه شنبه یکی از ماموران کلانتری 123 نیاوران در تماس با بازپرس سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مشکوک زن 31 سالهای در یکی از بیمارستانهای شمال تهران قرار داد. با دستور بازپرس جنایی تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه از مسئولان آنجا متوجه شدند زن جوان از سوی شوهرش در حالی که بیهوش بوده به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین در جریان تحقیقات معلوم شد که مسمومیت علت مرگ این زن بوده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات با دستور قضایی ماموران برای رازگشایی از مرگ مشکوک این زن به تحقیق از شوهر او پرداختند.

این مرد به افسر تحقیق گفت: من و همسرم در خانهای در محله زعفرانیه زندگی میکردیم. مدتی بود که برسر مسائل مختلف دچار درگیری و اختلاف شده بودیم. حتی میانجیگیری خانوادههایمان نیز در این ماجرا تاثیری نداشت. این درگیری و کشمکش همچنان میان ما ادامه داشت تا اینکه تصمیم گرفتیم آخرین راه را که جدایی بود انتخاب کنیم. 10 روز بود که با هم قهر کرده بودیم و کاری با هم نداشتیم. ساعاتی پیش در حال انجام کارهایم بودم که متوجه پیامی از سوی همسرم در اینستاگرام شدم. زمانی که پیام را میخواندم،همسرم به طور زنده شروع به صحبت کرد. او پودری را از یک ظرف برداشت و آن را در آبمیوه حل کرد. بعد گفت میخواهم این نوشیدنی را بخورم تا برای همیشه بروم. برای همیشه خداحافظ و دیگر هیچ وقت مرا نمیبینی. ابتدا گمان کردم این کارها را انجام میدهد تا مرا مجاب کند که از تصمیمم برای جدایی منصرف شوم و برایم نقش بازی میکند. توجهی نکردم اما آن را نوشید و یکباره حالش بد شد و کف اتاق افتادو گوشی به کناری پرت شد. وحشت کردم. چند بار با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم که پاسخگو نبود و تلفن خانه هم جواب نمیداد.

مرد جوان ادامه داد: به سرعت به سمت خانهمان حرکت کردم و زمانی که وارد آپارتمان شدم، دیدم همسرم بیهوش کناری افتاده و لیوانی که محتویات داخل آن را نوشیده هم به کناری پرت شده است. همسرم را داخل خودرویم گذاشتم و وی را به بیمارستان بردم. پزشکان خیلی تلاش کردند تا او زنده بماند اما فوت کرد. آنها به من گفتندکه همسرم براثر خوردن نوشیدنی آلوده به ماده بیهوشی، مسموم شده و همین باعث شده جانش را از دست بدهد.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی در ارتباط با این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها