راز قتل پیرمرد حدود 70 ساله اهل روستایی در شهرستان همدان که قربانی اختلافات مالی شده و زنده زنده در یک کانکس به آتش کشیده شده بود، پس از حدود سه ماه کار پلیسی، فاش و قاتل شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۶
پیرمردی زنده زنده در آتش سوزانده شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، ساعت 2 بامداد هفدهم فروردین امسال زبانه های برافروخته آتش در یک خانه باغ واقع در روستایی خالی از سکنه، خبر حادثه ای ناگوار می دهد و ساکنان مجاور یک خانه باغ با دیدن شعله های آتش موضوع را به نهادهای امدادی اطلاع رسانی می کنند.

تیم های آتش نشانی به سختی خود را به این محل فاقد دسترسی و سخت گذر رسانده و آتش را خاموش می کنند.

پنج روز از وقوع این حادثه ماموران پاسگاه آبشینه در حال گشت زنی، دوباره به این محل مراجعه و استخوان های به جا مانده از یک جسد سوخته را کشف کردند.

طبق اظهارات باغداران ساکن در نزدیکی این روستا، یک پیرمرد حدود 70 ساله به تنهایی در این باغ ساکن بود.

با وجود بررسی های انتظامی، هنوز مشخص نبود که جسد کشف شده متعلق به پیرمرد یاد شده است بنابراین پرونده تحویل پلیس آگاهی شد.

عوامل پلیس آگاهی با بررسی فرضیه های مختلف از جمله اتصالی سیستم برق و گرمایشی موجود در این کانکس و احتمال بروز آتش سوزی هنگام استراحت و خواب این فرد مسن، تلاش خود برای گره گشایی از راز این مرگ را آغاز کردند.

تیمی از کاراگاهان زبده پلیس آگاهی بررسی این آتش سوزی را عهده دار شدند تا اینکه خبر از قتل این فرد به گوش رسید.

رئیس پلیس آگاهی همدان با تائید این موضوع اظهار داشت: یکی از بستگان مقتول به همراه فردی دیگر شب حادثه در خانه باغ حضور داشتند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: اختلاف مالی بین دو طرف موجب درگیری لفظی شدید بین آنها شد و قاتل پس گلاویز شدن با مقتول وی را زمین گیر می کند.

وی اضافه کرد: قاتل و دوستش پس از خروج، درب کانکس را قفل کرده و در ادامه اقدام به آتش زدن باغ می کنند.

رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: طبق اظهارات قاتل، در این هنگام مقتول که هنوز جان در بدن داشت، زنده زنده داخل کانکس سوخت.

سرهنگ زارعی بیان کرد: پرونده این فرد تکمیل شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها